Dagje Liezen

Vanmorgen wakker van Theresa die Opa kwam halen , maar Opa was nog in bed en sliep. Dus ik maak hem wakker en dan wordt hij een partij boos op mij. Hij had het zelf met Theresa afgesproken. het weer was ook al niets regen regen en regen donker somber en mist.
Ik ging mijn ontbijt maken, ik had gisteravond weer granola gemaakt. Ik vind het best een hap in de ochtend maar wel lekker.
Jan kwam terug en ging douchen. Ik met een koffie wat ontbijt tv kijken Straks inkopen doen in Liezen en een mammografie maken. Maar nu eerst op de Holland snack express wachten. Die zou vroeg komen dus dat komt goed uit.
De boodschappen werden inderdaad vroeg gebracht dus daarna op weg naar Liezen. Ik moest een mammografie maken dus ik zei tegen Jan dan ga jij naar de ÖMTC en maakt een afspraak voor de autokeuring. Dan bel ik wel als ik klaar ben en dan kom ik naar je toe. Dus klaar, alles gelukkig goed en Jan gebeld. Hij zei ik ben in de parkeergarage dus ik daar heen. Ik vraag hem en wanneer kan je voor de keuring? en tja dat wist hij niet want hij was geen afspraak gaan maken. Dus ik dan rijd je nu er naar toe, Ik heb in de auto gewacht tot hij terug kwam met een afspraak. Dan naar de OBI en ik heb wat planten gekocht voor de bakken. Dan naar de Action en daarna naar de Lidl. Jan wil altijd de chocopasta van de Lidl van die wit met bruin. Wil ik de boodschappen in de auto doen zie ik een pot met nutella van ruim 5 euro had hij de verkeerde gepakt. Ik ben er mee terug gegaan en heb de pot geruild.
Toch nog langs de Penny want overal waren lege schappen dat is lastig boodschappen doen. Dan naar de ELI en een doner kebab meegenomen. Terug gereden naar huis. Thuis eerst de diepvries in de vriezer en gegeten. Dan de boodschappen opgeruimd. De planten erin gezet. Toen we thuis kwamen betrapte ik een merel die in mijn bakken aan het graven was en alle aarde eruit gooide. Ik heb gelijk overal zelf gegraven en gekeken. In een bak waar mijn plant ineens dood was vond ik denk ik engerlingen en niet zo weinig ook dus allemaal eruit gehaald. Dus morgen nog wat bakken doorspitten en kijken. Ik heb knoflookteentjes erin gedaan dat schijnt te helpen.
De rest van de dag niet veel meer gedaan. Ik ben wel fitter en het gaat steeds beter maar het had me toch zeer vermoeid.