Het is nog steeds zomerweer met een randje herfst.

Vanmorgen wakker voor de wekker van 7. Een rondje ontbijt tv en dan eruit. Alle ochtend dingen en dan was het tijd om naar Christine te gaan. Het was in de morgen behoorlijk mistig.
Jan heeft mij ook weer opgehaald. Thuis even douchen en omkleden. Tijd om even te zitten .Jan had de ramen gezeemd zo dat kon je zien en het was dus nodig. Dan middageten maken. en samen met Jan gegeten. Het was frisjes toen ik vanmorgen weg ging maar nu toch weer flink warm.
De laatste stenen zijn opgehaald en ze hebben ook belangstelling als Jannick wat er nog in ligt kwijt wil. De vlonders hebben ze verkocht .
Jan heeft net gekeken en het konijn zit nog binnen de afrastering.
Straks aan de wandel naar de post, dan ben ik dat ook weer kwijt.
Zo gezegd zo gedaan, het was behoorlijk warm in de zon maar gelukkig wel wat wind. Na de wandeling is Jan nog een rondje fietsen gegaan.
Dan tijd voor de koffie. Ik heb dan nog Kaiserschmarren gemaakt die we uiteraard ook gegeten hebben. Al met al ook nog 2 wassen gedaan .
Ik heb vandaag opnieuw spierpijn, hopelijk morgen weer over want dan moet ik weer. Het afvallen gaat niet heel snel meer maar ik ben wel tot nu toe 14 kg kwijt. Dus we houden het nog een poosje vol. We hebben onze afspraak voor de Corona Impfung gekregen. We mogen volgende week donderdag. Dan moet ik een andere afspraak die Jan heeft verzetten.
Op de foto het tuinstuk wat klaar is met hekken en hoogbed. Je ziet zelfs appeltjes aan de boom.

Zijn jullie verplicht om die prik te nemen.