Koud en nog meer sneeuw

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker en dus opgestaan. Ik had gisteravond al op proef 2 eiquiches gemaakt die waren gelukt en lekker. Dus om 7 de oven aangezet de bakjes gevuld met bladerdeeg, vulling gemaakt ,kaas erover en hop in de oven. Ik was om kwart voor 8 met alles klaar en kwam de familie eten. De quiches waren een succes. De kinderen zijn bij ons gebleven. Het was een beetje pasen want ik had hele kleine paasfiguurtjes op hun bord gezet. Dan kunnen ze zo blij reageren. Net heeft Theresa haar telefoon gehaald en liet me zien youtube gesperrt. Dus aan haar gevraagd was papa boos op je en vond hij dat je te lang gespeeld had? Dus haar gezegd dan kan alleen papa entsperren want ik weet de code niet. Half 12 haalde Jannick de kinderen op en hem gelijk gevraagd of hij de dingen op de telefoon gesperrt had dat was niet zo. Maar hij heeft wel alles kunnen entsperren.
Het middageten was snel klaar , ik had gisteren al de bouillon van de soepkip getrokken en vandaag afgemaakt.
Je wordt niet vrolijk van het naar buiten kijken sneeuwt en sneeuwt en sneeuwt. Koud is het ook.
Mijn tweede was was klaar en de droger met de eerste was nog niet dus ik dacht ik hang de lakens buiten tot de droger vrij is. Een half uurtje later was het zo ver en ik wilde de lakens van de lijn halen . Zaten ze al vast gevroren. Ik heb ze er af kunnen krijgen en dan toch maar in de droger. Eind van de middag en Sabrina is een poosje bij ons. Met Peppa is het al snel goed. Sabrina schreeuwt van plezier en moet steeds hard lachen.