Voorhoofdholte ontsteking wordt erger

Opnieuw prima geslapen en uitgerust dan een beetje tv en opgestaan. Ontbijten maar nog altijd smaak en reukloos.
Ik ben al blij dat ik in de nacht niet meer helemaal vol loop waardoor ik ook goed slaap want moe ben ik . Nog steeds een pijnlijk lichaam maar het wordt minder. Soms heb ik ineens een pijnscheut en dan gaan mijn benen onder mij vandaan echt oppassen dat ik dan niet val. Het is een rare ziekte grijpt op alles aan.
Het is wat bewolkt maar valt wel zon doorheen.
Ik had het oplaadkabeltje van de Tablett van Theresa gevonden en even beneden afgegeven. Sabrina speelde met de duplo en ze heeft een poppetje met een stoppelbaardje en dat is Papa. Ze was aan het spelen met Papa en de Rutsche ofwel de glijbaan. Ingrid wil zich voorlopig niet laten testen want de quarantaine wordt pas opgeheven bij een neg. test voor allemaal.Maar wij willen dat eigenlijk wel .Het mooie weer blijft vandaag matig en komt niet boven de 14 graden. Nu middaguur en helemaal dichtgetrokken. Het wordt nu zelfs frisjes met de deur open dus die gaat nu ook weer dicht. Van alle tomaten die ik nog had een pan tomatensoep gemaakt voor Jan broodje met Camembert erbij. We hebben beide nog geen trek of honger. Maar Jan zei dat het lekker was, kan ik helaas niet beoordelen.
Hoewel de corona verschijnselen afnemen wordt mijn voorhoofd/bijholten ontesteking steeds erger. Dus vanmiddag de huisarts gebeld en ik zou terug gebeld worden. Dat werd ik maar vrij laat tegen half 7. De huisarts belde mij daarna nog een keer want de apotheek bezorgd niet. Wij zijn allemaal in quarantaine dus hoe krijg ik mijn antibiotica? De huisarts zei me dat ze morgen de gemeente gaat bellen want er moet iets geregeld worden voor de mensen die de deur niet uitkunnen. Ik kan nauwelijks nadenken door de pijn in mijn hoofd dus ik dacht tja dan maar wachten tot morgen. Dan een ingeving Jannick gebeld en die zei bel de apotheek of het er is. Die zeiden eerst nee en dan oh misschien staat het op je verzekeringsnummer dat doen ze tegenwoordig vaak dan hoeft er geen recept naar de apotheek. En ja dat was er zegt ze maar je hebt maar een kwartier want om 7 uur zijn we dicht. Dus Jannick weer gebeld en dat er bij gezegd en die zei dat gaat lukken. En ja 10 minuten later ging de deurbel en stond er een ambulance voor de deur van het RK met de medicijnen. Soms heb ik toch maar een super zoon. Jannick vertelde mij dat hij nog niet mag gaan werken. Zijn baas had bij de BH nagevraagd en die hadden de papieren erbij gepakt en hij had nadat hij Sabrina contact gehad had nog 2 dagen later contact met mij gehad dus hij heeft er 2 dagen bij gekregen en gelukkig mag hij dan wel zaterdag zijn vrachtwagen slibcursus gaan doen van de brandweer. Dat kan hij ook goed gebruiken voor zijn werk omdat hij in de winter ook altijd met een vrachtwagen onderweg is .
Zo nu hopen dat de antibiotica aanslaat , zo vies dat bruine snot met bloed en het verstopt alles zo taai. Eet smakelijk nu allemaal en een goede nacht.

Nogmaals😅🤯beterschap en dat jullie allemaal weer snel opknappen💐💐

Erna 2020-10-21 20:14:22

Gatsie, voorhoofdsholteontsteking is heel vervelend. (Weet ik uit jarenlange ervaring) Sterkte!!! 😘

Annemarieke 2020-10-21 21:57:30

Nicolette jij veel beterschap, maar wat ik niet snap, is waarom heeft Sabrina geen antibiotica gehad, juist nu het bij haar nog in milde vorm is, zij zal er toch ook van moeten genezen. Hoop dat niet ook Jan en Theresa het ook krijgen, daar Jan bij jou in huis zit en Theresa toch ook met Sabrina in de tuin speelt. Heel veel sterkte en nog meer beterschap voor allemaal. Denk toch ook dat Ingrid zich opnieuw zal moeten testen, daar ze nu toch de zorg heeft voor de kleine dames