Toch weer sneeuwval

Vanmorgen om kwart over 6 wakker maar toch lekker blijven liggen. Dan om 7 wat tv gekeken en half 9 gaan douchen. Om kwart over 9 bracht Ingrid Sabrina want ze moest wat ophalen. Theresa had video met school en huiswerk dus bleef beneden. Om 10 was Ingrid weer terug en dan koffie drinken. Jan was ondertussen naar het gemeentehuis voor zijn inleven verklaring en ging bij de apotheek de medicijnen ophalen. Om kwart voor 11 was hij weer terug. We gaan kipspiezen eten met ui en paprika en ik heb nog kerstaardappeltjes en een salade. Daarna komt Sabrina weer want Ingrid gaat met Theresa skien. Die houd mij de rest van de dag wel bezig maar misschien kunnen we wat gaan wandelen. Het is dicht getrokken en er wordt slecht weer voorspeld maar dat zou pas later komen . Dan kunnen we gelijk de Post afgeven .

Samen met Jan gegeten en Ingrid kwam om kwart over 1 Sabrina afgeven. Wij kwamen niet meer aan de wandel want het begon heel hard te sneeuwen en je komt met Sabrina in die grote zware kinderwagen dan nergens. Ingrid heeft dus ook erg pech niet haar favorite weer om te skien. Sabrina is nu zoet voor een kinderprogramma op Netflix.
Jannick belde om te zggen dat we volgende week zonder internet zijn. Ingrid neemt het mee van hier en Jannick heeft een nieuwe aangevraagd en dan komt op vrijdag de monteur. De verzekeringen en E-werk en alles van de gemeente is geregeld. Langzaam aan komt er schot in.
Om 5 werd Sabrina gehaald en Ingrid was niet te spreken het was verschrikkelijk weer om te skien. Ze nam Sabrina mee om 6 weer terug want ze ging Theresa weg brengen naar blokfluitles dan pikte ze Sabrina weer op en ze zou Theresa ook weer halen maar niemand meer gezien en dan zegt ze ook niets tegen ons.

Vanmiddag belde Liduina haar vlucht niet afgezegd maar alweer veranderde uren en ze doet er 6 uur over zo wel heen als terug al gevraagd aan haar of ze over Moskou komt. We wachten maar af hoe de situatie zich ontwikkeld.

Tegen de avond ging de temperatuur stijgen en begon het te regenen en hard ook. De temperatuur gaat vannacht steigen naar plus 7 en we houden morgen ook de hele dag regen.