Wat een dag

Vanmorgen werd ik wakker en ik dacht nog goh wat is het al licht. Dan schiet ik overeind kijk op mijn telefoon en shit te laat. Ik heb door mijn wekker heen geslapen. Ik kon gisteravond de slaap niet vatten was om 2 nog wakker en nu dit. Later bleek dat het geluid van mijn telefoon uit stond.
Ik kon nog in de kleren schieten en snel een broodje en dan op weg. Dat viel tegen want we moesten bij minus 13 de autoruiten krabben. Verkleumd kwam ik bij Christine aan en dus zij zei ok eerst een kop warme thee. Lekker met een scheut verse sinaasappel erin. Samen thee gedronken en dan aan het werk. We hebben opnieuw de plavuizen gereinigd nu met heel veel water schrobben en met een waterzuiger het water opgezogen. Dat is harde arbeid. Ik was blij dat ik klaar was en dan Jan gebeld en naar huis. Ik had hem gezegd dat ik een stuk ging lopen. Dan gaat hij eerder de weg af en komt mij dan tegemoed. Dat klopt altijd goed maar nu had ik nog een stuk te gaan. Het is daar altijd langzaam omhoog lopen maar nu was mijn gang er ook uit. Ik heb toch een jas ergens uit gedaan. Thuisgekomen douchen en mijn badjas aan en die is niet meer uit geweest. Ik had restanten eten toen kwam Theresa boven en vroeg kan ik bij julllie eten en ja dat is goed ik heb nog wel frietjes en een hamburger. Kind helemaal tevreden. Volgens Theresa was het harde oefenen goed geweest want ze denkt haar Schularbeit goed gemaakt te hebben.
Na haar eten ging ze weer. Meli had weer voor verse eieren gezorgd. Die was hard aan het poetsen. Ze zei kijk eens bij Theresa en ja daar kan je weer normaal naar binnen. Theresa zat aan haar bureau te spelen met haar Minekraft lego. Ze is zo graag hier waar ze zich zelf mag zijn.
De dag verder in alle rust doorgevraagd wat heet rust ik zat te slapen op mijn stoel.