Gezellige zaterdag

Nadat ik gisteravond met de medicatie was begonnen besloot ik het toch maar in een keer door te doen gezien de tijd na de eerste ronde die ik nodig had om naar de toilet te kunnen. Toen het eenmaal begon was er geen houden aan en ik bleef lopen . Ik ben uiteindelijk in bed gekropen maar het werd steeds erger ik kon de beweging uit bed stappen niet maken zonder leeg te lopen.- Ik heb vannacht 2x mijn badkamer schoongemaakt en de was machine maar aangezet met al mijn onderbroeken.
Ik moest zelfs in de nacht nog 2x eruit en vanmorgen omhalf 6 wakker en moest ik nog steeds. De grote verrassing toen ik naar buiten keek. Alles wit en een flinke laan sneeuw en het sneeuwde nog steeds fors. Gisteravond stormde het flink en ik was bang dat het dak wat ze nog op dat gebouw achter ons aan het maken zijn eraf zou gaan. Soms vlogen er grote stukken plastik omhoog. We waren ook maar opgestaan want met dit weer moesten we wel eerder weg. Dus om 8 uur nog een keer op de toilet en dan op weg naar Schwarzach. Ik had voor de zekerheid maar een extra broek en onderbroeken meegenomen, (gelukkig niet nodig gehad)
We waren ruim op tijd en ik was al aangemeld enz. maar het duurde. De arts maakte zijn verontschuldiging dat het langer had geduurd. Een half uurtje langer valt wel mee. Dan artsgesprek en gelijk de behandelkamer in. Ik sliep snel en werd pas om half 1 wakker en was alles achter de rug, Ze hadden mij toegedekt en in een andere ruimte gezet. Toen ze bemerkten dat ik wakker was mocht ik voorzichtig gaan zitten en mij gaan aankleden. Dan de arts nog gesproken en dit keer zo goed wel 3 stuks weggehaald maar mag nu 3 jaar weg blijven. Gelijk een afspraak voor mei voor de pancreas gekregen dus ik ben nog niet van ze af.
Jan was nog braaf aan het wachten en de terugweg aangevangen. Daar regende het heel hard en als we op de grote weg bij Bisschofhofen reden sneeuwde het weer heel hard , Reden we op een lager deel dan regende het en weer wat hoger sneeuw. Overal zeer mistig. Bij Haus wat gaan eten bij de McD want dat had ik wel nodig. Daarna doorgereden naar huis.
Thuis eerst een kop koffie.
De dag verder in rust voorbij laten gaan.

Zaterdag
Vanmorgen wakker om half 9 en opgestaan. Na de ochtenddingen aan de wandel gegaan. Ik was net bij Promberger overgestoken toen ik dacht oeps mijn telefoon. Dus weer terug naar huis gegaan telefoon meegenomen en weer aan de wandel. Het was droog 2 graden en overal goed begaanbaar.
Training gedaan al moet ik zeggen het leek wel of er ergens een rem zat. Ik denk dat het nog de nawerking van de narcose is. Na de training weer naar huis gegaan. Thuis douchen en omkleden. Dan het middageten afgemaakt en kwamen ze allemaal kippesoep met brood eten. Jannick en Meli waren weer in de kamer van Theresa aan het bouwen. Ze moieten alles gelijk mee inbouwen , de spots en ook moet er nog een afvoer doorheen gelegd worden van hun keuken. Je ziet wel steeds meer resultaat. .Maar er is nog heel veel werk te gaan. Ze zijn elke vrije minuut bezig.
Jannick had gevraagd kan je niet wat lekkers bakken? uiteraard maar ik heb absoluut geen zin , ik ga wel wat lekkers halen. Dus toen zij weer aan het werk waren ben ik met Jan naar de Spar. Zelfbakken is goedkoper want 6 stukjes gebak 20 Euro. WE hadden om half 3 afgesproken dus dan aan de koffie met gebak. Meli ging naar het jeugd RK wat zij leidt. Jannick en de kinderen bleven gezellig boven. Dan is Jannick toch weer aan het werk gegaan. Hij is toch gegroeid naar een man die ook nog wat kan.
Dan straks sprint F1 kijken.

Dat is inderdaad een flinke klus!