Een super stap vooruit

Gisteravond was ik nog beneden bij Meli en ze zei morgen komt mijn vader voor de Arbeitsplatte dus ik helemaal blij. Ze heeft een grote bak vol met prachtige skipakken voor Sabrina van een Arbeitskollegin gekregen, Dat komt goed uit omdat we volgend seizoen met Sabrina willen beginnen bij de gehandicaptensport. Echt allemaal merkkleding zoals Ice peak .Verder ook nog prachtige kleding typisch wat Sabrina leuk vind met veel glitter en rokjes en zo. Zoals Sabrina pas zei met een rokje kan ik goed dansen.
Dus Jan en ik hebben gisteravond nog de strips op de bodem tussen de beide vloeren gelijmd. Anders loop je als je daar bezig bent steeds beton gruis uit de gleuf. Dus morgen op tijd op om alle dingen uit de keuken weer weg te halen. Ik ben zo BLIJ !!! Het gaat nu ineens snel.

Vanmorgen op tijd wakker en heel rusteloos. Opgestaan en aangekleed de douche achterwege gelaten. Het was donker en somber en wat regen. Snel alles wat er in de keuken nog weg moest gedaan. Dan kwam Heinz . Die ging samen met Meli aan het werk. Jan moest wat halen bij de Letmaier en kwam met iets totaal verkeerds terug dus Meli opgeschreven en kwam hij met het goede. Ze hadden hem het verkeerde van Letmaier uit gegeven. Moest hij zelfs nog een 3e keer omdat hij te weinig geld bij zich had. Ik had bij de Action voor een paar euro siliconekit dat kostte bij Letmaier 14 Euro. Daarna is hij de Stocklfisch gaan ophalen. Ondertussen waren ze klaar en zijn we met zijn allen beneden gaan eten. Aangezien ze al het zaagwerk bij mij in de woonkamer gedaan hebben zag die erna er ook niet meer uit. Overal houtstof dus we moeten opnieuw beginnen. Ik heb na het eten geveegd, 2x gestofzuigd en stof afgenomen. Nu eind van de middag en het is weer stoffig. Ik heb al 2 laden met bestek schoon en de hoekcarrouselkast is schoon. Daar staat ook weer wat in. Jan moet nog alle laden en deurtjes richten. Compliment voor Jan alle kasten stonden waterpas dus dat scheelde veel werk voor Heinz. Het ziet er zo goed uit je kan zien dat het door een proffessional gemaakt is. Heel koud was het ook niet dus de deur stond open.
Na het eten was Heinz nog bezig met de nieuwe roller van Theresa . Meli had hem in elkaar gezet maar kreeg de remmen niet goed. Dus zijn ze samen nog een poos aan het werk geweest en zie goed. Dan nog wat aan de fiets van Sabrina die ze krijgt doen en ook die staat klaar. Meli had bij dat bedrijf in Sattled dat ding voorhet handje van Sabrina besteld en die was opgestuurd. Dus moet ze haar hand daarin fixeren en het zit dan aan het handvat van de fiets. Dan ging Heinz eindelijk. Om even na 4 kwamen de kinderen. Ik heb aan Ingrid gevraagd naar de Schienen en die zijn afgelopen dinsdag gepast in Graz en worden na de aanpassingen opgetuurd.stDan gevraagd naar de EEG die ook afgelopen dinsdag gemaakt zijn in Leoben en die was erg goed, Ingrid vertelde ook dat ze maar niets hoort uit Wenen. Er is een MRI gemaakt nav de slechte EEG daar en nav dat ze hadden gezegd misschien nog een operatie. Na maanden geen uitslagen helemaal niks. Geen contact niet terug bellen.
Ik kom weer binnen en Meli wachtte al op mij dus haar ook even bijgepraat. We komen binnen bij haar had Sabrina alles ondergekotst. Een stank want die hadden ook Strecklfisch gegeten. Aan haar gevraagd of ze ergens pijn had , of ze misselijk was. Alles nee. Ik heb haar uitgekleed dan gewassen en Meli had al geroepen alles gelijk in de wasmachine. Die had het speelgoed al schoongemaakt en de vloer maar die stank. Dan met een spray door de keuken en woonkamer. Jannick kwam thuis dus allemaal naar boven keuken kijken. En ja hoor Sabrina had weer gekotst bij mij in de gang dus ik kon weer aan de gang. Uiteraard ook weer op de kleding.
Ik ben helemaal blij want volgende week komt ook de installateur dan heb ik weer water, afvoer en vaatwasser aangesloten. Er komt ineens schot in. Ik moet mij nog even behelpen .
Ik vroeg net aan Jan vindt jij de lucht niet raar? Dus hij zegt daar keek ik ook net naar, Ik kan het niet beschrijven maar het ziet er raar buiten uit. Er is ook een enorme wind op komen zetten waarschijnlijk ook Föhn dat verklaard dan ook mijn onrust. Nu kwart over 6 en die rare lucht is voorbij er drijven nu in sneltreinvaart donkere wolken voorbij.
Karfreitag is ook bijna weer voorbij.

Tis een hoop werk, maar is wel mooi geworden. 👍🏻

Anja 2022-04-15 18:45:19

super mooi zussie

els molenaar 2022-04-15 19:07:24

Top gedaan als jullie in Nederland zijn 😃ik zeg niets maar ik heb een lijstje😜

Erna 2022-04-15 21:50:46

Wauw!!!! Wat groot en mooi!!! 😍

Annemarieke 2022-04-16 08:27:10

Wat is de keuken mooi geworden, jullie kunnen trots zijn op al het werk wat er is verricht. En Sabrina heel veel beterschap gewenst, voorlopig maar beschuit met appelmoes, dat stopt misschien het overgeven. Jullie allemaal samen een prettige Paasdagen gewenst, maak het nu maar eerst een paar dagen gezellig en rust wat uit van al het werk.