rennen

Freitag 17 Juli
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT
Het is ongelooflijk warm en Theresa zat om half 10 buiten in haar bad waar Opa een tent overheen gebouwd had omdat het zelfs om deze tijd al veel te heet was in de zon. We zaten al aan de 30 graden. Toen ze het zar was is ze verder in de zandbak gegaan en ze mocht van Oma water in de zandbak . Gat vindt ze geweldig en ze is lang bezig geweest maar om half 12 naar binnen omdat we geen bescherming meer hadden tegen de zon.Dan heerlijk op het balkon eten en toen kwam Mama haar alweer halen , die had een halve dag vandaag.
In de middag moest ik even een boodschap doen en nog een poosje op een bankje gezeten en luisteren naar Sondercombo die aan het soundchecken waren.
In de avond samen met Ingrid en Jannick naar het optreden van het Sondercombo, we baalden alleen dat er overal stond aangegeven dat het om half 9 zou beginnen en ze pas om 9 uur op de Bühne kwamen. Ondertussen was al duidelijk dat het feest niet lang zou duren want het slechte weer zat er al aan te komen en deze keer kwam het toch echt naar Gröbming. Om half 10 hebben we de benen genomen en het laatste stuk naar huis rennend. Jammer van het feest .
Het ging echt heel erg te keer hele erge windvlagen en heel veel bliksem en gedonder met heel veel regen. Volgens mij was Jannick al heel snel na thuiskomst voor de brandweer weg. Zal wel stormschade opruimen zijn.
Samen met Jan nog wat afleveringen van Homeland gekeken.