Toch sneeuw

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vandaag 5 januari ja echt sneeuw. Bij ons in Ramsau Vorberg sneeuwt het licht. Richting Ramsau Ort sneeuwt het steeds harder. Er is niet veel hoogte verschil maar het maakt wel uit. In het stadion zijn ze hard bezig met opbouwen met van alles en nog wat. Dat is voor de Worldcup Noordse Combinatie op 8 januari.
Nu het kouder is kunnen ze ook sneeuwkanonnen gebruiken. Vrachtwagens rijden af en aan met sneeuw. We zijn zowel in de morgen als in de middag gaan langlaufen in het stadion. Ik ga mijn nieuwe Visu klassieke langlauf skies proberen. Ik heb ook nieuwe Visu skate.
Ik krijg van mijn moeder Grießschmarren te eten. En lkkere warme chocolademelk. Ik vermaak me dan nog met sleetje rijden bij het huis. De vorst valt in en het vriest hard. Mijn moeder had gewassen en er hangen nu bevroren onderbroeken aan de lijn en ze gaan er niet meer van af. Ik werd door mijn vader in het stadion afgebeuld en het was er loeidruk. We hebben kaartjes voor de Worldcup gekocht.