Thuisfront en wedstrijd front gesproken

Nederland, Waddinxveen

Donderdag
Super zonnig en warm. Ga naar Gouda eerst naar de markt. Ik kan de verleiding niet weerstaan om vers gebakken mosselen te eten. Ik was nog even bij Zeeman binnen gelopen en daar hing precies het zomerjasje wat ik zocht , het paste me en voor 14 euro helemaal gelukkig. De winterjas uitgetrokken en de zomerjas aan gedaan. Nog wat hebbedingetjes gekocht zoals een ketting, een sjaaltje, een legging en een panty. Daarna ga ik naar Bianca en Nina.
Lekker bij gekletst en even oma zijn voor Nina. Dan nog even door de stad heen en bij VD in het prijzencircus (ik moest gelijk weer aan Najib Amhali denken. Die verteld in zijn show dat zijn vader zei kom we gaan naar het circus en ze dan naar het prijzencircus van VD gingen) T-shirtjes gekocht met korte en lange mouw. Nog wat presentjes voor de thuisblijvers gekocht en een leuk bakje met bolletjes voor Astrid. Gepakt en gezakt terug naar Waddinxveen. Ik moet een rugtas lenen van hier want het past allemaal niet meer in de koffer. Ook al heb ik mijn oude laarzen weggegooid. Die haalde ik uit de koffer en toen was mijn witte blouse zwart omdat van 1 laars de laklaag los gelaten had. Ik heb ze al wat jaren maar dit was een triest einde. Zijn de spullen die ik voor Nina had meegenomen eruit, de andere spullen die ik her en der kwijt moest eruit. Ik kon mijn koffer nog een stukje breder maken maar toch nog onvoldoende.
Tosca heeft voor mij stroopwafels bij de fabriek gehaald moeten ook nog in de tas.
Even contact gehad met Jannick, hij was ontevreden over zijn wedstrijd 2-2 geschoten en een 8e plaats. Er komen nog 2 wedstrijden dus ik hoor het wel. Jan even gesproken en bijgepraat.
Weet nog niet hoe ik maandag thuis kom gaan geen treinen meer naar Schladming en Jannick heeft eigenlijk niet laten horen of Reini die dag nog naar Salzburg moet en heeft ook vast niet gekeken of er nog wel een trein naar Bisschopshofen gaat. Hoor ik denk zondag wel.
Alweer mijn laatste nacht hier want morgen ga ik weer naar Apeldoorn.

Vrijdag
Vandaag ging de treinreis wat vlotter maar had erge pech in Apeldoorn. Ik dacht te kunnen winkelen en mijn bagage in een bagagekluis te kunnen zetten. Maar helaas geen bagagekluizen. Dus met de bagage naar het centrum, eerst naar de Chinese kapper , ze heeft mijn haar geknipt en geverfd en dat voor 27,50 euro. Ziet er weer zonnig en vlot uit. Het is super mooi weer en het was zeker 23 graden. Ik kan Apeldoorn aanbevelen als je wilt winkelen. Het is er erg gezellig en veel winkels. Maar om 16 uur houd ik het niet meer vol met de bagage en ga met de bus naar de fam. Buis. Ik ben gewoon voor de deur gaan zitten en ik had geluk want met een kwartiertje was Remco al thuis.