Een rustige gezellige zondag

Nederland, Oosterhout

Vandaag tijd om afscheid te nemen. Ik was om 8 uur wakker en opgestaan. Jannick dekt de tafel en Sabrina zit voor de tv. Dan is Jannick de rest gaan wakker maken en ik Jan. Samen ontbijten en dan een beetje inpakken en opruimen. Dan kwamen Diane en Jordy en gezellig koffie drinken . We hadden er zelfs nog wat lekkers bij al moesten we delen. Theresa ging de doos open maken die Annemarieke naar Diane had gestuurd. De ohhhhhhh en ahhhhhhhhhhhhhh bleven we horen en ze gingen samen spelen Sabrina en Theresa. De rest van de dag is Theresa ermee bezig geweest . Dan leek het wel sinterklaas Diane ging pakjes uitdelen inclusief chocopepernoten. Theresa ging zo wat uit haar dak want die kreeg iets waar ze al die tijd in Nederland naar kijkt, een K3 pop Hanne en Sabrina kreeg Marthe en ook die was heel blij en ze speelt er ook mee. Ik kan niet zeggen dat we niet verwend zijn. Sabrina en Theresa hadden een tas vol die ook meegeleverd werd.
Het was weer super mooi en warm weer en we konden in de tuin zitten. Jannick ging de biefstukken bakken. Met zijn allen gegeten en vooral buiten zitten want dat konden we afgelopen jaar weinig. Hoewel bv de was die we gisteren na het zwemmen hadden buiten gehangen om 5 uur nog niet droog was. Ergens tegen 3 in de middag waren Diane en Jordy weer op huis aangegaan. Je hoopt elkaar toch weer te kunnen zien. We worden ouder en elke keer denk je daar toch aan. Dan de F1 vanuit Zandvoort kijken en Max heeft niet teleurgesteld. Wat een race en wat een man. Wat een geweldig publiek en alles zat mee zelfs het weer. Genieten puur.
Nog een nachtje slapen en dan gaan we morgen naar de Efteling. We rijden eind van de middag naar Frankfurt waar we hotelkamers hebben geboekt in het zelfde hotel als op de heenweg. Jannick heeft het hele huis hier gestofzuigd en Meli gepoetst morgen de laatste dingen poetsen en afwassen wat we hebben gebruikt.
Bij de fotos een impressie van Sabrina en de omgeving huis/park. Het spelen met de paarden van Theresa en Sabrina

goh Jan, zien we je nog eens?

ria 2021-09-05 19:51:28

Jammer dat we jullie niet gezien hebben. En jullie waren zo dichtbij.

Ton 2021-09-05 20:13:07

alvast veel plezier in de efteling en een veilige rit terug voor jullie. fijn jullie allemaal gezien te hebben doe ook groetjes aan Jannick en Melli

els molenaar 2021-09-05 20:52:44

Goeie reis terug en doe voorzichtig

Anja 2021-09-05 22:44:55

Veel plezier nog morgen en een veilige terugrit naar Oostenrijk, jullie hebben er een geweldige vakantie gehad samen hier in Nederland, dikke knuffels van ons aan allemaal

Christina 2021-09-06 02:19:02

Fijn dat het goed is aangekomen. Ben erg blij dat Sabrina en Theresa daar blij mee kan maken!!! Hoop dat ze er veel speelplezier mee zullen hebben! Hoop dat jullie een leuke dag in de Efteling zullen hebben. Goede thuisreis en rijd voorzichtig! 😘