zeer warme dag

Goed geslapen met enige hulp dit keer dan ben ik dus een groot stuk van mijn vermoeidheid kwijt. Ik stond onder de douche en ik hoorde Sabrina dus ik dacht oh dan is ze bij Jan. Kom ik in de slaapkamer is Jan daar maar geen Sabrina. Dus ik uhhh ik hoor haar toch? Kom ik in de huiskamer zit Jannick daar met haar. Die had onverwacht vrij en zat op de koffie te wachten. Ik hoorde van hem van het ongeluk gisteren - Stond later ook op internet.

Im Kreuzungsbereich bei Höhenfeld fuhr eine 21-jährige Lenkerin mit ihrem Pkw unmittelbar vor einem Lkw in die Ennstal-Bundesstraße ein. Der 50-jährige Lkw-Fahrer konnte trotz Vollbremsung eine Kollision nicht mehr verhindern.

Die PKW-Lenkerin wurde dabei unbestimmten Grades verletzt. Der LKW-Fahrer blieb unverletzt. An den Fahrzeugen entstand erheblicher Sachschaden. Die B 320 war im Unfallbereich für etwa 2 Stunden gesperrt. Insgesamt waren drei Feuerwehren mit insgesamt 39 Mann im Einsatz.

Zij kregen beneden bezoek van een arts die moet oordelen over Pflegegeld voor Sabrina maar voor dat die arts kwam gingen de alarmen af. Jannick kwam terug en het was een Tierrettung. De boerin had niet gezien dat de koe gekalft had en de machine aangezet die de stront ruimt die had het kalf meegeschoven de put in helaas dier dood geborgen. Dat was een kort leven.

Het wordt steeds blauwer in de lucht en ook steeds warmer.
Middageten was snel klaar de gulash was nog genoeg en daarbij Semmelknödel gekookt. Het was ondertussen zo heet dat op het balkon eten geen optie was. Na het middageten kwam Theresa vragen of ze weer met de Scula mocht en ja dat was goed.
Ingrid moest naar de tandarts en die nam Sabrina mee, Jannick ging wat doen bij het RK en Theresa bleef bij ons. Wij gingen wat later naar Schladming dat we wat boodschappen wilden doen en dan met Theresa naar de zwemles. Ik erger me werkelijk kapot dat ouders met kinderen zelfs nog na 16 uur binnen komen terwijl de les om 16 uur begint dan staat iedereen te wachten en ik zag dat het 16.10 was dat ze op het bankje in het zwembad plaats namen. Toen moesten er nog zeker 7 naar de toilet. Dan begrijp je hoeveel van het lesuur overblijft. Er wordt gelest in 1 baan van nog geen 10 meter. Dan mag er eentje in en bij het eerste trapje gelijk weer eruit en dan mag de volgende. Dan vinden de mensen hier dat hun kind kan zwemmen. Na de zwemles weer naar huis en Theresa wilde ook een boterham blijven eten . Dan na haar boterham is ze met Ingrid mee naar beneden gegaan. De dag weer om.