Koud en nat

Zo wat een nacht kon pas na drieen slapen dus pas om kwart voor 9 wakker, Jan gevraagd om te gaan douchen die heeft altijd de meeste tijd nodig. Ik de katten eten gegeven en dan viel de stroom uit. Oke dan maar geen tv en gelijk opgestaan. Jan was onder de douche uit dus ik kon er gelijk onderspringen. Na het ontbijten op weg naar Liezen waar ik om 11 uur had afgesproken in de ELI. We kwamen om kwart voor 11 de Eli binnen en de dame zag ik al staan met de kunstschaatsen voor Theresa. Dus we konden gelijk boodschappen gaan doen. Eerst naar de Lidl , even kijken bij de Action en stiften voor op donker papier gekocht, ik ga mijn kerstkaarten zelf maken. Dan nog naar de Penny en de auto was aardig vol . Ik had Jan gevraagd eten mee nemen of maak ik hamburgers. Hij koos voor de hamburgers.
We kwamen gelijk aan met Jannick om kwart voor 2. Gelijk de gril aangezet. De boodschappen uitpakken. Sla schoonmaken voor de hamburgers, de burgers en de broodjes in de gril. Super lekker vooral de sterkers erboven op smaakte. We hebben beide 1 broodje gegeten en dan hebben we er voor vanavond nog eentje.Jannick kwam zonnebloemolie halen en hem wel gezegd dat hij voor een ander moet zorgen want nu heb ik te weinig om mijn frituurpan te vullen. Een korte middag was het zo. We hadden het koud dus de houtkachel aan. In de morgen hebben we sinds deze week nu wel de CV aan staan . Daar komen we het grootste deel van de dag mee door. Ik mag graag de houtkachel aan, gezellig en een directe warmte.
We waren net klaar met het eten van onze avondburger toen Meli met een grote schotel zelf gebakken Apfel en Topfenstrudel kwam. Daar hebben we ons bij een kop koffie te goed aan gedaan en morgen hebben we ook nog.
Ze zei ik heb te veel gebakken en ik doe dat de volgende keer dan ook maar.
Zo was de dag weer om.

Mooie schaatsen Veel plezier met je kerst kaarten knutselen ben benieuwd