Lijkt wat beter te gaan

Vanmorgen om 7 wakker en wat tv gekeken. Dan gaan douchen en zo moe van het douchen tot 10 uur geslapen. Ik werd wakker van het alarm. Waarschijnlijk verkeersongeluk Pruggern/Michaelerberg.
Dan ontbeten en vandaag weer honger dus 2 beschuiten met vleessalade. Proeven en ruiken nog steeds niets. Het is vandaag wel super zonnig en om 10 uur was het 14 graden in het zonnetje. We hebben een strak blauwe lucht.
Christina antibiotica helpt niet bij Corona of er tegen. Het helpt wel tegen de onstekingen in bij en voorhoofdholtes. Sabrina is totaal niet ziek geweest maar was wel pos. op corona. Dat was een toeval dat ze het gevonden hadden . Ze moest verplicht getest worden voor de Reha. Maar alle 3 de testen waren pos. zonder ziek te zijn. Ingrid en ik zijn beide wel echt ziek.
Ingrid bracht wat spaggetti en salade boven en ik heb er eitjes bij gebakken en Jan nog wat tomatensoep vooraf.
Het heeft mij gesmaakt al kan ik nog steeds niets proeven of ruiken. Maar tot mijn vreugde kon ik in de middag vaag iets van citrus proeven en pepermunt. Dat is een goed teken dat het waarschijnlijk wel terug komt.
Ik ben waanzinnig moe en in de middag de laatste afleveringen van de 14. Staffel van Flikken Maastricht gekeken. Weer een dag voorbij-Ik heb het gevoel dat de antibiotica al aanslaat als de druk eerst maar eens van mijn hoofd afgaat.

Fijn dat je het gevoel hebt dat het iets beter gaat... 😘

Annemarieke 2020-10-22 22:41:21

is hier ook veel gebeurd, dat kleine kinderen , er weinig van merken, maar die er wel drager kunnen zijn, en zo het virus door kunnen geven, fijn dat de medicijnen iets aanslaan bij jou. Met Jan en Theresa ook nog steeds alles goed?