Dag 5 een rustig dagje

Nederland, Leiden

Donnerstag 31.März
Een rustig begin van de dag werd pas om 10 uur wakker. Dus de morgen was na het douchen en ontbijten al bijna om. Jan wilde graag even naar de Action dus dat gedaan maar ja genoeg leuke dingen maar die kunnen we niet meenemen. Het weer was een stuk rustiger en in het zonnetje uit de wind soms zelfs lekker. Aan het eind van de middag begon het toch weer meer te waaien.
In de middag niet veel gedaan een beetje uitrusten. Na het lekkere avondeten bij Erna en Manfred nog even met Erna naar de Gamma waar ik het raamfolie gevonden heb. Nog even naar Ingrid gebeld voor de maat want je kan het wel op een rol kopen maar ik vond die ik per cm kon kopen mooier met een goed passend dessin voor de badkamer. Past ook in de koffer. Nu gezellig wat tv kijken, wat knabbelen en drinken en Erna heeft net oude fotos voor me ingescand. Ik heb niet veel van vroeger en ben dus blij met elke foto.
Ik zet bij dit stukje nog de fotos van gisteren die ik niet kwijt kon. We zijn nu weer aan het aftellen om naar huis te gaan. De tijd gaat gewoon te snel.