Een goed begin

Oostenrijk, Salzburg

3 januari 2008
Een goed begin is het halve werk. Ik hoop dat het ook voor het nieuwe jaar geldt. We hebben een kostelijk oud en nieuw viering achter de rug.
We hebben vleesfondue gegeten met zijn viertjes want Jorran is er uiteraard nog.
Wat later zijn we naar de camping gegaan waar het vuur al hoog oplaaide en de drank en hapjes al rijkelijk aanwezig waren. Ik had mijn zelfgemaakte oliebollen meegenomen en 2 flessen sekt.
De oliebollenmix was voor ons meegenomen uit Holland door Gordon en Ellen.
De jongelui hadden het druk met vuurwerk en naar beneden sleeeen van de Ritisberg.Dolle pret.
Roel en Eva waren er dit jaar niet maar met een zeer goede reden. Ze hebben 21 december een dochter Margo gekregen.
Er hadden zich ook nog een Duitse familie bij ons aan het vuur aangesloten, er kwamen WSBers langs die een feest bij Manfred hadden, het was echt een gezellige drukke bedoening.
We waren zo,n kwart over 1 thuis.Het weer was super dat had zich 's middags niet aangezien maar de wind was gaan liggen en het was net onder nul.Het sneeuwde af en toe heel licht.

Jannick en Jorran trainen elke dag samen. Ze hebben langlauf klassiek en skate gedaan en gisteren zijn ze ook nog naar het Leistungszentrum gegaan.

Vanavond komt mijn zussie aan op vliegveld Salzburg.We gaan na het middageten naar Salzburg.Kunnen we nog even rondkijken.

Bij de post had ik lieve post van de kinderen van mijn tweede moeder.
Het heeft me zeer geroerd . Ook dit was een goed begin in het nieuwe jaar.

We gingen met zijn vieren naar Salzburg, een beetje rondgekeken bij Ikea en het Europark.Tot onze verbazing kwamen we daar Sidney en zijn kids tegen.Jannick slaagde in de eerste schoenenzaak eindelijk voor laarzen en heeft een Ipod gekocht met leren hoesje en een armband voor als hij traint.Hij had zelf al een groot deel bijeen gespaard en hoopt met zijn verjaardag nog wat erbij te krijgen. Mijn zusje Erna kwam op tijd aan op het vliegveld en we reden terug naar Ramsau.