Storm en regen

Vanmorgen om half 9 wakker na weer zeer laat inslapen. Maar wel uitgerust . Ik deed mijn ogen open en ondanks dat het niet vroeg was, was het donker en ik hoorde de wind. Het stormt en regent en het lijkt niet op zomer.
Opgestaan, alle voorkomende ochtend ritualen. Dan gelijk de badkamer gepoetst. Goed begin van de week is het halve werk. Nu eerst aan een kop koffie.
Ingrid kwam vragen of ik even beneden wilde oppassen tot Gabi er zou zijn voor Sabrina. Ze moest even naar haar ak werk om de dingen te regelen - Ze heeft een proeftijd van een half jaar dat is best lang. Gabi was gekomen dus ging ik met Theresa naar boven. Theresa ging Squala doen en dan kwam Mama met haar huiswerk boven en ging ze aan haar huiswerk.
Toen ze klaar daar mee was moest ze naar beneden om te gaan eten. Ik dan ook maar eten gemaakt en met Jan gegeten. Tijdens het eten hadden we een half uurtje zon en werd het 23 graden met veel wind dan de donkere wolken weer en later zelfs wat onweer. Koud is het niet met 20 graden maar geen aangenaam weer.
Gisteravond een poos bijgeklept met Diane , altijd fijn om weer eens iemand te spreken en bij te kletsen. Zie fotos Oma Diane met haar 2 kleinkinderen.
Jan had vanmorgen een foontje van Angela dus die is ook weer blij. Theresa nu naar een feestje en straks moet Ingrid dan weer met Sabrina naar de fysio. Daarna Theresa ophalen. De dagen zijn zo voorbij.
Ondertussen de was gedaan en die ligt alweer in de kast dan heb ik in ieder geval het gevoel wat nuttigs gedaan te hebben. Ik ben down en sleep mezelf voort.
Eind van de middag kwam er weer wat zon maar je waaide werkelijk weg. Om 19 uur was het nog steeds 21 graden.
Ik heb net de voorspellingen gekeken en het ziet er slecht voor ons uit in de bergen blijven ze nog 14 dagen regen opgeven.