Wachten op de sneeuw

Freitag 20.November
Zwaar bewolkt maar geen koude nacht en morgen met 13 graden. In de loop van de dag werd het steeds donkerder en rond 15 uur kwam de regen.
Het zou dan kouder moeten worden en veranderen in sneeuw, we wachten nog steeds af. Ik ben er klaar voor.
In de morgen kwam Theresa een poosje en we hebben weer gezamelijk gegeten. Er is nog zo veel over dat ik al weet wat we morgen gaan eten. GULASCH
Jan ging werken en ik boodschappen doen hier in Gröbming. Was een beetje meer dan ik eigenlijk kon dragen en een beetje heel zwaar. Maar ik ben thuis gekomen.
Dan vanavond al de appelen geraspt en al de ingredienten fijn gesneden, kruiden , rum en suiker erbij , doorhusselen en dan kan ik morgen het meel en zo toevoegen voor mijn Apfelbroten. Hoort echt zo bij de Adventstijd met dank aan Danielle waar ik het recept van heb en dat al voor de 2e keer want het staat op de computer waar ik mijn voedingskabel van gesloopt heb. Moet nog steeds een nieuwe zien te vinden maar het komt er niet van.
Vanmiddag ging eerst een kort alarm en vlak erna het gewonen alarm, dus Jannick een smsje gestuurd want nieuwsgierigheid is gezond vind ik, was een een vrachtauto die diesel verloor op de B320. Het eerste alarm was een proefalarm.
Eerder op de middag een frontale botsing op de B320 tussen Pichl en Schladming, ook 2 kinderen gewond waar eentje van met de heli weg gegaan is. Verder was er nog ergens tegelijkertijd ik geloof bij Haus een ongeval vertelde Ingrid. En er is nog niet eens sneeuw.