De sneeuw en kou gaan komen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

vrijdag 11 december 2009
De sneeuw gaat eindelijk komen en de kou ook. Er is al wat sneeuw gevallen maar het houdt niet over. Jan heeft Jannick vanmorgen vroeg om 6 uur beneden gebracht , hij vertrekt vandaag naar Obertilliach zodat ze nog wat sneeuwtraining kunnen doen.
Gisteren belde Reini of Jannick munitie voor hem had en of Jannick 10 man biatlonles kon geven. De munitie ging niet lukken dus de les is verplaatst naar vandaag want dan komt de munitie van Reini. Hij heeft als het goed is ook gelijk voor Jannick mee besteld. Maar de les moet hij dus ook zelf doen.
Gisteravond is de dochter van de eigenaar met haar vriend aangekomen. Misschien komt de eigenaar met zijn vrouw ook nog maar ze hebben het nogal druk. En zolang je niet kan langlaufen heeft hun zoon hier ook niet zo veel te zoeken. We hebben hun appartementen klaar dus dat is geen punt. Ook de andere appartementen zijn weer klaar en de was ook. De was van 13 personen is wel heel veel.
Gisteren kwam de was van David ook weer, nou dat was een enorme berg en 4 machines vol met gemak. Gelukkig was ik al bij met mijn eigen was anders lijkt het of je niets anders meer doet.
Als er echt zo veel sneeuw gaat vallen als ze zeggen wordt Jan zijn tijd weer met sneeuwruimen opgeslokt. Jan werkt als invalkracht bij een bedrijf maar echt heel veel werk hebben ze niet in onze regio. Nu heeft gisteren de grote bazin gebeld want die gaat bij een ander bedrijf werken en ze heeft Jan gevraagd of hij met haar mee wil naar het nieuwe bedrijf.
Dus hij heeft een sollicitatie gesprek bij dat bedrijf. Kijken of het wat oplevert.
Jan heeft nu alleen in de kerstweek nog een weekje werk staan