Inkopen in Liezen

Oostenrijk, Liezen

Freitag 7.Februar
Opnieuw een mooie zonnige dag. Al vroeg kwam Ingrid met Theresa voorbij. Daarna zijn Jan en ik naar Liezen gegaan. We hadden een hele waslijst en moesten bij veel winkels voorbij. We begonnen met tanken bij de Jet, dan naar de Mobelix, xxl Lutz dan naar de Baumarkt vandaar met de auto weer richting Dänisch Bettenlager en Penny, dan met de auto naar de Spar , vandaar naar de Lidl met de auto en dan naar Stainach waar we nog naar de fabriekslandmarkt en Billa zijn gegaan. Gelukkig hebben we nu bijna alles van de lijst. De spiegel wil nog niet lukken maar zo lang we niet verhuizen hebben we alle tijd van de wereld om naar de juiste maat en prijs te zoeken.
We waren pas laat terug tegen 14 uur en we waren over Stainach terug gereden om even daar langs de speciale Landmarkt te rijden. Daar heb ik dan ook de goulash meegenomen zodat we thuis gelijk konden eten. Vers gebakken broodjes erbij en smullen maar. Het is zulke goede goulash met grote rundvlees stukken en goed gekruid en veel saus. Een lekkere mandarijn erna voor mij. Jan eet zijn banaan en yoghurt altijd in de avond.
De kast en de koeling weer vol met vers producten kan weer even vooruit. Alles weer stampvol, het is altijd weer een kunst om alles opgeborgen te krijgen . Maar ik zie altijd weer kans om de vriezers tot aan de nok gevuld te krijgen.
Ondertussen is Jan weer naar zijn werk en als hij thuis komt is het WEEKEND