Sitges

Spanje, Sitges

Heerlijk geslapen en het was nog donker toen Theresa tussen ons in kroop. Even later was ik het laken waar ik onder sliep kwijt, Moest toch naar de wc dus een dun dekbed meegenomen en ja hoor even later had ze zich daar ook in gerold. Toch even een stuk terug genomen om nog heel even mijn ogen dicht te kunnen knijpen.
Na het ontbijt even naar de kampwinkel om water te halen. Theresa was weer met haar denkbeeldige paarden onderweg dus zewas weer een beetje energie kwijt geraakt. Dan ben ik toch maar weer op de hand wat gaan wassen. Jan heeft de caravan geveegd en de handdoeken voor me uitgewrongen.
Jan het vlees op de bbq gelegd en ik de rest gemaakt konden we weer eten. Eind van de middag zijn we naar Sitges gegaan, het was om 17 uur nog 33 graden dus ook nog heel druk op het strand. Wij waren gewoon om de gezelligheid van de boulevard en de straatjes gegaan. Er zou later overal muziek en een openlucht concert zijn maar voor ons was het wel goed zo. Een grote wens van Theresa was al een hele poos in zo´n tuigje op een trampoline springen. Maar de man zei dat het onder de 20 kg moeilijk is maar dat hij er een touw aan vast kon maken en dan moest jan steeds trekken. Geweldig vond ze dat heel hoog in de lucht .
Wij wilden graag Churros eten en Theresa wilde graag een suikerspin. Nadat ze klaar was met eten zat de suikerspin zelfs in haar haren. Dan zijn we met he treintje terug gegaan .
Parkeren is niet goedkoop waar we stonden 45 euro per dag. Nee Spanje is niet meer wat het geweest is. Gelukkig waren wij er maar een paar uurtjes.
Gisteravond kreeg ik de fotos van de tattoo van Jannick , die is nu helemaal uitgebreid met het voetje en de geboortegegevens van Sabrina, Er is ook een groot schip bij gekomen . De veilige haven maar ook de stormige tijden die erbij gekomen zijn. Heel mooi en veel symboliek. Zijn Tattoo verteld echt een verhaal.

Geweldig! IK had jouw filmpje al op FB gezien. Wauw, Jannick zijn tattoo wordt al mooier!