Laatste dagen vakantie 2

Slovenië, Čatež ob Savi

Sonntag 18.Mai
Helaas voor ons hier prachtig mooi en warm weer maar wij gaan naar huis.
Theresa was vannacht wat onrustig en kermde af en toe in haar slaap en toen ze om 5 uur kwam bleek ze weer een zeer grote boodschap gedaan te hebben. Ze sliep nog bij ons tot 7 uur en dan maar opgestaan . Jan voelde zich niet zo lekker en had diaree, hij is ook altijd eigenwijs met water drinken. Het is hier heel erg met chloor erin. Ik drink flessen water en Theresa ook.
Ontbeten en opgeruimd , inpakken en gelijk de auto in. Om half 9 waren we klaar . Normaal komt een courier een dag van te voren vragen wanneer je van plan bent te vertrekken maar niets gehoord of gezien. Omdat ze geen receptietijden hanteren kan je ze ook niet zo makkelijk bereiken en als je zo maar aan komt voelt het altijd of je ze stoort. Dus maar even naar de camper maar niemand daar dan maar naar de caravan waar ze kantoor houden en geklopt. Bleken ze nog te slapen en meneer kwam in zijn piama met daarover heen een broek en een los hangend jasje en een peuk in zijn waffel naar ons toe. Echt lekker representatief naar de gasten toe. Mevrouw was niet van plan uit bed te komen en om behoorlijk afscheid te nemen. Als cadeautje lag er van hun hond drolletjes op de oprit heb ik gisteren niet gezien anders had ik ze zeker erop aangesproken. Nadat zijn peuk was opgerookt maakt hij het uit op het terras en laat de peuk tussen de kieren door onder het terras vallen, dan maar hopen dat het echt uit is en het eronder niet droog is.
We zijn naar buiten gereden hebben de auto geparkeerd en ik ben samen met Theresa gaan zwemmen voor de laatste keer. Een uurtje met haar in een bijna leeg zwembad gezwommen en dan zeer tegen haar zin eruit. Dan was het tijd om op weg te gaan en we genoten van de rit binnen door , het is er zo mooi en het was zo super zonnig. Bij Maribor werd het zwaar bewolkt en het was in Oostenrijk geen mooi weer en een stuk koeler. Rondom 15 uur thuis gekomen en het werd in de middag nog lekker maar niet zo warm als we gewend waren.
Jan en ik zijn maar naar de McD gereden en hebben daar wat fastfood gescoord. Ingrid kwam met Theresa langs , Jannick was gaan go-karten in Schladming met een aantal brandweer collega´s .
Ik voel me sinds heel lange tijd weer een beetje er boven op, de gezellige mensen waar ik de afgelopen 2 weken mee ben opgetrokken en daardoor ook hele leuke vakantie dagen had. Dank jullie wel Jordy en Diane!!! Dan nog een paar daagjes met Theresa keutelen. Wat willen we nog meer?

23 mei 2015 10:47 | Door: Nellie Wat is het toch genieten ,als ik jullie verhalen hoor Nicolet het lijkt dan zelf dat ik op vakantie ben leuk hoor wat een rijkdom om kleinkinderen te hebben ik heb ze nog niet ,ik heb 3 kinderen 2 zoon´s en 1 dochter Groetjes Nellie