Weer een beetje van alles dag

Vandaag is mijn dochter Kirsten jarig. Hartelijk gefeliciteerd en dat al je plannen mogen lukken .
Vanmorgen om 6 wakker , eruit voor de katten en weer terug in mijn warme bed. Bij de tv weer ingedommeld en tot kwart voor 10 geslapen. Zal het wel nodig gehad hebben. Nadat ik overal mee klaar was koffie drinken met Ingrid .
Een beetje rommelen en aangezien de zon scheen de plantenbak geverfd. De kast verplaatst met Jan op het balkon en de plantenbak op de rand gezet. De planten uit de kleine bak over gezet in de grote en er ging behalve de aarde van de kleine bak nog een zak van 70 liter in. En dan zelfs nog niet vol. Daarna heeft Jan alles van de bodem afgezogen want het lag vol met vogelzaad en de aarde die ik geknoeid had. Het net past er niet omheen dus een beetje oppassen met de katten want aan die kant kunnen ze eenvoudig het lager gelegen dak op De was van Ingrid buiten opgehangen. We waren laat opgestaan dus Jan aan de soep en een stuk appeltaart van Kathi , ik een volkoren beschuitje met rinse appelstroop. Dan gaat de deurbel en ik dacht of de postbode of een pakje maar het waren 2 grote pakketten Els en Nance. Samen koffie gedronken ze waren aan de wandel en gingen na de koffie weer terug lopen. Zo fijn en verrassend normaal komt er niemand op visite.
Helaas gaan ze morgen weer terug naar Nederland. De kinderen waren bij mij want Ingrid ging het grasmaaien. Els en Nance gingen en Ingrid kwam. Ondertussen Theresa geholpen met Squala. Ondertussen iedereen weer weg . Het is nu zwaar bewolkt en we verwachten dat het wel weer gaat regenen. Het is een zomer met veel regen. En we zijn nu alweer in de herft en een beetje het gevoel dat we nauwelijks zomer gehad hebben. Maar vanaf morgen zou het weer een stuk warmer en zonniger worden. Voor Theresa wel fijn want die gaat morgen de hele dag kletteren met de Bergrettung op de Stoderzinken. Ik weet nu al dat ik dan de hele dag onrustig ben tot ze weer veilig thuis is. Dan gaan ook Els en Nance op weg dus dan pas weer rust als iedereen veilig thuis is.

Haha wat een ukkie dat is op de bank van Ma

Erna 2020-09-03 17:52:41

gefeliciteerd met je dochter

Liduina 2020-09-03 23:18:05

Els en Nance een plezierige laatste dag gewenst, en een veilige thuisreis gewenst. Kristen , van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en Nicolette en Jan, Jannick en Ingrid, jullie ook van harte gefeliciteerd met je dochter en zus