fotos Peter

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

We hebben geen gebrek aan sneeuw want het sneeuwt momenteel lekker door en dat blijft de komende dagen ook zo. Ik heb nieuwe foto,s van mijzelf van Peter de Wit gekregen en die heb ik hierop gezet.
Jannick

Dinsdag
Vanochtend vroeg eruit want Jannick zou eerst trainen en dan werken. Toen hij klaar stond om weg te gaan belde Reini of Jannick al vroeger kon beginnen want er was en leraar ziek. Dus Jannick vroeg werken.
Werken is toch ook vaak training want je krijgt er een zuivere techniek van en daar had Jannick in de Tauernlauf plezier van.
Hij had alleen vandaag willen klassieken omdat hij donderdag de sprint klassiek heeft.Conditioneel staat hij dus ook vaak uren op de skies en vaak met de echte sporters dus dan moet hij ook aan poten.
Het sneeuwde lekker en tot op heden sneeuwt het nog steeds en geven ze de komende dagen ook sneeuw op.
Uit zijn werk vandaan pikt Jan hem om 14.45 op want om 15 uur begint zijn dienst bij het Rode Kruis op de Planai waar de nachtrace wordt gehouden. Er is een compleet mobiel ziekenhuis aanwezig en heel veel medewerkers.Doordat het zo erg sneeuwt en er vanavond vorst is zal er ook veel werk zijn met onderkoeling,drank en valpartijen bij de bezoekers.
Ik kreeg vandaag een linkje van Peter de Wit waar de foto,s van de Ramsauweek te vinden zijn. Er staan een kleine 1000 op dus als je een mooie impressie wilt zien zowel van de wedstrijden als de omgeving.

en ik had ook een linkje van hem gekregen van een stukje over skiken waar iets van Jannick bij staat.

Als je niets te doen hebt kan je hier aardig zoet mee zijn. In ieder geval veel plezier er mee.
Van Jannick staan ze ook op www.jannick-biatlon.com en dan op zijn weblog.