Plan opgevat voor een familieweekend

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker. Een beetje krakkemikkig want dan heb ik in coma gelegen. Dan is alles stijf en pijnlijk.
Jan heeft me weer naar Christine gebracht en ook weer opgehaald. Wel een stukje gaan lopen want dat was nu nog goed te doen al was het al knapjes warm.
Marjanne er zijn tegenwoordig iets van 3 verschillende soorten rijbewijzen. Die voor motoren tot ik geloof 125 nog wat die zijn er in Duitsland niet en daarom mag je ook niet in Duitsland ermee rijden. Jij zal een gewoon normaal rijbewijs hebben waarmee je ook zware motoren mag rijden. Jannick mag bv wel in Oostenrijk, Belgie , Nederland en Italie rijden. Hij had graag een keer op de motor naar Nederland gegaan maar dat gaat dus niet of hij moet zijn grote rijbewijs erbij halen. (kosten ook nog eens 1400 Euro) Dit was een Kompromiss tussen hem en Ingrid die eigenlijk niet wil dat hij motor rijdt.
Ik heb nagedacht en het familie weekend was ons allen goed bevallen denk ik. Dus omdat ik 65 word en ik niet in december wat wil organiseren dacht ik aan het paasweekend van 2020. Ik heb iets heel leuks gevonden een groot zeilschip wat tot mei in de Veerhaven ligt. Nu wachten op reacties eentje heb ik er al binnen en die was positief. Ik neem aan dat we niet te lang moeten wachten want grote accomodaties zijn niet snel of betaalbaar te vinden.
Voor Ingrid en Jannick zal het moeilijk worden omdat dan misschien Sabrina nog kort na de operatie is. Maar wie weet.
Voor ons vrij ideaal omdat we dan kunnen vliegen op Rotterdam en bv Theresa wel mee kunnen nemen .

Wat een gaaf idee, Nicolette!!!