Ingrid met Sabrina naar Wenen

Vanmorgen niet al te vroeg wakker. Beetje tv kijken en opgestaan en op dat moment kwam Ingrid koffie drinken met Sabrina. Ze had Theresa al samen met Sabrina naar de Kiga gebracht vroeg door de muziekles van Theresa. het was koud vannacht en nu sneeuwt het licht.
Ingrid is aan het pakken want vandaag is het zo ver , ze gaat met Sabrina naar Wenen.
Dus ook vanaf vandaag druk voor ons want Theresa komt vanmiddag nadat Cornelia weg is .Ik moet nu elke keer denken als Cornelia komt aan het feit dat Theresa haar wilde weg vasten. Ze kon goed op haar verzichten. Als dat zo makkelijk ging was er veel anders.
Later op de morgen kwam Sabrina want Ingrid moest nog wat dingen afhandelen en naar de Post en dan Theresa uit de Kiga halen. Eerst speelde Sabrina maar dan wilde ze tv kijken en bij Opa zitten. Als ze een camera ziet lacht ze niet. Ze zat eerst bij Jan maar dat ging over in liggen en ik denk als Ingrid niet gekomen was dan was ze zeker in slaap gevallen. Vandaag Peppa Pig geprobeerd en dat vindt ze ook leuk. De keuze wordt dan wat groter .
Om 13 uur hebben we met zijn allen Ingrid en Sabrina uitgezwaaid. Voelde best emotioneel.
Om kwart over 1 kwam Cornelia voor Theresa en Theresa moest wel even zeggen dat ze een kwartier te laat was. Theresa mocht kiezen waar ze wilde gaan zitten en dat werd de keuken bij Oma en Opa. Ze gingen met verf werken oa eieren verven. Ondertussen al pratend over van alles en nog wat en we kunnen het volgen in de huiskamer. Uiteraard met haar oog afgeplakt en dat laatste verbindt Theresa aan Cornelia . Dus als de verdwijntruc was gelukt dan was haar hoop ook de pleister weg. Maar als je haar zo bezig hoort zou je niet zeggen dat ze het vervelend vindt want ze heeft het best naar haar zin.
Eind van de middag kwam Jannick thuis en nadat hij klaar was met douchen en omkleden kwam hij snel een bakkie doen en Theresa dag zeggen. Hij heeft vanavond jaarverzameling van de Feuerwehr met eten. Ingrid was goed aangekomen in Wenen.
Theresa vrat vanavond onze oren van ons hoofd en heeft zich in ons bed bekwaam gemaakt met de tv.
Eerste dag ook al was het geen hele achter de rug.