Moederdag

Ik werd vandaag al wakker met een depri leeg gevoel- Opgestaan douchen en aankleden en maar wat te eten gepakt- Dominik kwam om 9 uur. Theresa kwam haar moederdag cadeuatjes ophalen. Ze had leuke dingen op school gemaakt. Ze had een doorzichtig zakje en dat was gevuld met allerlei kleuren snoepveters , op het zakje de beschrijving wanneer je er eentje moet nemen. Het waren geduldveters. Heel leuk verzonnen. En een mooi versierd notitieboekje met een foto van haar erop. Later aan Jannick gevraagd of ze een bakkie kwamen doen en dat deden ze ook . Ik had gisteren lekker Himbeeretorte en Gniottitorte meegenomen. Daarna gingen ze weer en Theresa bleef met Dominik spelen. Een prachtige zonnige dag al kwam er tegen de middag wel wind. Ik ga zp maar bij het nieuwe Griekse restaurant kijken of ik wat kan afhalen daar. Als je je zelf niet kietelt , ik hoef het van een ander niet te verwachten.
vroeger was ik blij met de frutsels die ze meebrachten, de opgezegde gedichtjes en een lekkere natte plak zoen.

Net maar eens wat te eten gehaald bij het nieuwe Griekse restaurant bij het Panoramabad, het smaakte ons wel- Nog wat over voor vanavond.
Beneden zijn ze aan het grillen .
Er komen steeds meer donkere wolken en ook steeds meer wind. Past wel bij mijn gevoelens van vandaag. Dominik ging nog wat in de tuin met Theresa spelen en toen ze beide geen zin meer hadden kwam Dominik weer bovenen kon hij nog wat tv kijken. Hij werd mooi op tijd opgehaald . Jan en ik aan de restanten van de middag. Dan lekker tv hangen en ik denk dat ik ook maar lekker in bed ga kijken.
Het slechte weer lijkt over gedreven , mijn depri gevoelens ook langzaam aan.