Nu alleen maar regen, regen en regen.

Montag 2.Mai
Wat een verschrikkelijk weer, het hoost non stop, dikke mist donker en somber dus de hele dag de lampen aan.
Vanmorgen rode linzensoep gemaakt, erg lekker en het vult. Ga maar wat proberen in te vriezen want wel wat over.
Dus middageten en daar was Theresa, mama kwam haar oog plakken wat opnieuw en drama was. We kregen lekkere kokosbussl denk van de Irdninger Kirtag die ook afgelopen zondag was en waar Jannick heen was in de morgen. Helemaal opgedoft maar hij was toch om half 12 alweer terug want het weer was ook hier pet. Was hij met Ingrid naar de Stefflback gegaan.
Theresa ging bij ons verven aan tafel en ondertussen kinder cd tjes luisteren. Ik had een leuk boekje met een cd de beste kinderliedjes deel 3 van de rommelmarkt gisteren in het Nederlands en ik had laatst van de Kindertauschburse al een cd met kinderliedjes Entdecke deine kleine Welt meegenomen.
Nu is ze bij Opa in de slaapkamer tv kijken want daar zat Opa zijn treinprogramma te kijken. Die gaat zo weer werken. Hij had vanmorgen alvast de was bij Annemarieke opgehaald. Dus daar en ik ondertussen mee aan de gang. Toch geen weer voor andere dingen.
Er stonden fotos bij de Steierdutchies en er een paar vanaf gehaald. Die zet ik er vandaag bij en bij afgelopen zaterdag ook nog fotos van de meiboom halen door de brandweer. Maar wat een verschil in het weer!! Ook al is het nu mei we hebben nog april weer.
De eerste overstromingen zijn er in Oostenrijk, niet zo gek bij deze regenval.

Hier lekker zonnig weer eindelijk en het wordt de komende dagen elke keer een beetje beter voor Hoe lang het mag duren. Gr. Van je zussie xxxx