Een nieuwe dag, een nieuw jaar

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Een moeilijk jaar voor jou
Dus ook voor ons een moeilijk jaar
Ik weet zeker dat het weer goed komt
Mama

Donderdag 1 januari 2009
Een nieuwe dag, een nieuw jaar en nieuwe hoop. Het voelt altijd goed om met een onbeschreven blad te beginnen. We hebben uitgeslapen en toen is Jan de jongens gaan ophalen. Jannick had een afspraak met 2 mensen die aan moderne pentathlon doen. Ik weet niet eens of ik het goed schrijf maar het is een combinatie van paardrijden, schermen, lopen en pistoolschieten als ik het goed heb. Jannick is met hen biatlon gaan doen.
Hij zou vrij zijn vandaag maar hij moest biatlonles geven voor Fit en fun. Jan en ik hebben de laatste oliebollen opgegeten en we moeten dus weer een jaar wachten.
Ik draag sinds heel lang weer mijn trouwring, ik had hem al een keer groter laten maken maar door dat ik steeds vocht vast hield knelde hij toch steeds.. Nu zakt hij van mijn vinger af!!
Ik voel me erg goed bij de nieuwe pillen. Het heeft iets te maken met een hormoon uit de bijnieren.