Een werkdag

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker. Een half uurtje wakker worden bij de ontbijt tv en dan opgestaan. Aankleden en ontbijten en Jan wakker gemaakt.
De wasmachine aangezet dan is die klaar als ik terug kom. Jan heeft mij bij Christine afgezet en hij is mij komen halen . Dan vanaf daar naar Prenten gereden.
Dan heb ik het grootste deelo van de wassen klaar en we gingen de bedden opmaken en de handdoeken enz. in stapeltjes klaar leggen in de slaapkamers.
Ik heb alles nagekeken maar het is echt waar. De gasten hebben 5 badlakens en 8 handdoeken en 4 washandjes meegenomen. Spiksplinter nieuw ze waren de eerste gebruikers. Ze hadden al als commentaar aangegeven dat het huis er uit zag als dat het lang onbewoond was. Geen idee waar ze dat op baseren want het ziet er gewoon als een normaal huis uit. En ze hadden aangemerkt dat de koelkast vies was en er bedorven spullen inlagen. Ik heb het zelf schoongemaakt en er lag niets in. Ik heb voor de zekerheid maar alle dingen die eruit konden in de vaatwasser gewassen. En nu dit. Ik heb nu te weinig voor de gasten die zaterdag komen. In nood spreek ik wel af dat ik na een week de was kom halen en dan schoon terug breng. Het is altijd moeilijk in dit soort dingen bewijs het maar en dat kan je gewoon niet. Het waren ook geen goedkope spullen , ik heb nu geschreven dat het beter is om de dingen bij de Action te kopen in ieder geval veel goedkoper Ik hoop dat ze snel antwoorden want zaterdag komen de gasten en de handdoeken enz moeten ook even gewassen worden. Er zit nog 1 was in de machine en de rest is klaar. Alleen nog even de keuken en huiskamer dweilen want daar lopen we nog doorheen dan is het huis weer tip top.
Vandaag zijn Randy, Laura en Björn in het vliegtuig gestapt naar Indonesie. Een ries naar een deel van hun roots. Een paar dagen geleden Kirsten, Jeroen , Olivia en Pepijn in het vliegtuig naar Italie. Ik zag pas een filmpje dat ze in Napels waren.
Jannicks baas heeft Meli aangeboden om ook bij te verdienen door de kleine vrachtwagen te rijden. Daar is verder niets voor nodig en ze draait haar hand daar niet voor om. Ze weet ruim van te voren wat haar diensten in het ziekenhuis zijn dus kan ze het plannen. Nu rijdt Jannicks baas het zelf maar hij heeft er te veel werk aan , hij doet ook veel meer binnen het bedrijf waar dan weer te weinig tijd voor blijft.