Grote stap verder in de badkamer

Freitag 20.Mai
En opnieuw ................weer. Somber, regen en we zitten met het licht aan.
Maar goede hoop voor het weekend super mooi en zonnig weer aangezegd met zondag 29 graden. De rest van de week ook goed maar daar heb ik niets aan als ik in het ziekenhuis lig.
Jan is weer aan zijn favoriete project bezig en ik bedenk me wat we gaan eten. Ik denk toch bietjes met uitgebakken speklapjes, nu ik het opschrijf weet ik het zeker.
Dat heeft gesmaakt. Jan is daarna weer hard aan het werk gegaan en de Estrich op de vloer is klaar. Nu moet het drogen daarna gaat de waterdichtende laag op de muren en vloer met speciaal band in randen en hoeken er over heen en dat moet drogen en dan nog een keer het hele zootje dan is het klaar om te gaan tegelen van wanden en vloer. Dan voegen enz. Dan moeten we de wanden nog gaan primen en verven want we konden niet dezelfde tegels krijgen en hadden geen zin om alle wanden eruit te slopen. Dus klaar nog even niet. Ben wel trots op Jan want hij doet het toch maar.
Daarna is Jan gaan douchen beneden en dan ook nog naar zijn werk. Ik ben maar naar de MEZ gaan wandelen en wat lange mouwloze shirts gekocht met leggings erbij. Als ik ingepakt zit kan ik vast niet door de mouwen en dit is wel praktisch in het ziekenhuis . Begin nu toch wel nerveus te worden.
Was het de hele dag koud is het nu 12 graden en droog het voelt nu door het vocht warm aan, het weer is aan het omslaan.