Reservering Ballorig staat

Oostenrijk, Kleinsölk

Montag 17.Februar
Donker somber weer en het sneeuwt. Er ligt al aardig wat maar het is hele zware natte sneeuw.
Ingrid kwam al met Theresa om 9 uur en Theresa was werkelijk heel vervelend, niet naar ons maar naar Ingrid. Theresa is niet helemaal lekker en het lijkt erop dat ze van haar mazelen inenting toch last heeft en wat rode pikkels en Ingrid is gewoon ziek, Ik heb nog aangeboden om Theresa mee te nemen want wij gingen naar Schladming. Maar dat wilde Ingrid niet. Ik moest naar de huisarts want ik moet weer prikken voor mijn cholesterol triglycerides maar kon niet want ik moest nuchter zijn , in alle keren dat ik geprikt ben was ik niet nuchter, soms snap je ze hier niet. Ik moet naar Liezen voor röntgenfotos van mijn wervels , ik heb al jaren heel veel pijn in mijn benen en ondertussen is het zo erg dat ik wakker wordt, problemen heb met trap lopen en de auto moeilijk in en uit kom. Ingrid zegt onzin van die fotos want daar zien ze het niet op dan moet je een mri. Ze zei me maar je loopt toch al bij de orthopeed maar ja ik denk altijd dat hij niet luistert en ik sta met een minuut buiten en het lost niets op en alles hoort erbij of gaat van zelf over. De vorige keer gaf hij me andere steunzolen omdat ik klaagde over pijn in mijn voeten en benen. Ik moest voor mijn elleboog die gebroken was geweest en de beweeglijkheid te wensen over laat, het ziekenhuis had me gezegd als het binnen 6 maanden niet helemaal goed was moest er iets aan gedaan worden therapie operatie of een Kur. Maar het hoorde erbij en moest ik maar aan wennen. Ik heb haar gezegd dat ik met hem niet klaar kom en dat ik graag een andere oplossing wil. Vandaar dat ze me voor fotos stuurt en dan daarna overleg.
Dan nog even naar de apotheek voor Ingrid en weer terug.
In de middag kreeg ik de bevestiging van Ballorig in Zoetermeer dat de reservering staat. de uitnodigingen voor het feestje zijn naar de kleinkinderen verstuurd per mail-
Eindelijk hadden we contact gekregen met Dennis en die komt ook. Jan ook weer helemaal blij dat hij hem gesproken heeft en nog blijer dat Dennis komt.
Jan is ondertussen weer gaan werken en net kwamen Theresa en Ingrid nog even voorbij en Theresa was weer wat genietbaar, Maar ze reageert heel duidelijk op Ingrid.
Net kwam Jannick thuis met de mobile home, wat een groot ding maar wel erg mooi en ruim van binnen. Morgen vertrekt hij ermee naar Denemarken., hij weet nog niet precies wanneer hij terug komt volgende week. Waarschijnlijk dinsdag of woensdag.