Zondag

Het was gisteravond even zoeken voor we plaats in bed hadden gevonden. Had eerst Theresa ons bed dwars in beslag genomen hadden we die goed gelegd ging Fiep alvast gezellig liggen.
Vanmorgen wakker geworden en het was een knusse boel. Dominik kwam en het werd ondertussen toch weer prachtig maar best zeer warm weer. Ze moesten toch echt wachten tot het weer droog buiten was want we hadden wel weer wat regen gehad in de avond en nacht. Maar gelukkig niet zo veel als de nacht ervoor. Middageten met Theresa en Dominik en dan om half 2 gaan wandelen naar het Kurpark waar we gingen midgetgol spelen. Jannick en Ingrid kwamen ook met Sabrina dus een gezellige boel. Er waren best veel mensen in het park aan het spelen en het terras zat bomvol. Dus na afloop moesten we helaas binnen zitten. Dan weer terug gewandeld en ondanks de dreigende bui bleef het droog. We hebben een heerlijke middag doorgebracht met elkaar.Jannick heeft gewonnen en Jan was 2e ik gelukkig nog voor de kinderen geeindigd. Het blijft toch altijd leuk om midgetgolf te spelen. Sabrina zat zoet in de kinderwagen die kan genieten van alle mensen en dingen om zich heen.
Nu wachten op Trixi en als dominik gaat moet Theresa ook naar beneden. Dan hebben we weer even de rust terug in huis en in bed. Zag ik net dat ik een sms je had gekregen van kathrin dat ze de sleutel nodid had. Dus jan gelijk maar de sleutel wegbrengen

Was het gelukt met Kathrin? Ze had mij ook al geappt voor het nummer van Hans of Hetty.