Troosteloos

Oostenrijk, Kleinsölk

Fehlen im Jänner schnee und Frost, gibt der März gar weinig Trost.
Het is ongelooflijk maar waar als de afgelopen dagen sneeuw was geweest ipv regen hadden we zeker 2 meter gehad. Helaas regent en regent het nog steeds, de erge storm is wel voorbij hoewel het nog flink waait. Het is veel te warm voor de tijd van het jaar en het blijft voorlopig zo. W el krijgen we vanaf morgen weer nachtvorst tot minus 8. De wateroverlast is groot en er blijven Murabgange komen. In de bergen islawinestufe 4 dus erg hoog. In Gröbming is 1 1/2 half keer de hoeveelheid water gevallen als normaal in heel januari. troosteloos gewoon.
Vanmorgen daarom maar gepoetst in huis, broodjes runderburger gemaakt met gebakken uitjes, rucola en tomaatjes. Gelijk maar vast voor morgen rucolastamppot gemaakt met gehaktballen die nog staan te sudderen.
De laatste fotos ingescand op de pc dus best productief geweest.
Jan is het papier gaan wegbrengen. Hij is gevraagd om voorlopig Irdning erbij te doen en dat gaat hij dus ook doen. Hij heeft het appartement van het Bezirk in Schladming ook nog vandaag te doen vandaag en morgen. Dus voorlopig is hij weer bezig.
Vanmorgen ook Jannick even gesproken, hij was onderwetg naar Judenburg daar gingen ze winkelen en vandaar komt hij over Trieben terug naar huis. Ingrid blijft nog tot vrijdag weg met Theresa.
Ondertussen Jannick weer gesproken en hij is terug in Schladming. Hij heeft Bereitschaft door de slechte weersomstandigheden. Jan is weer gaan werken en ik maar eens wat dingen van tv op dvd zetten. Jan neemt dingen over treinen op Dus ik heb weer wat te doen. en die wil hij bewaren.We zitten de hele dag met het licht aan zo donker is het. Ingrid heeft het goed aan de andere kant want daar scheen zelfs de zon.
Een oude foto van Mary de jongste zus van mijn vader en mijn Oma van vaderskant. Nog wat fotos .Ik weet niet welk jaar dus krijgen de fotos hier een plaatsje.Patrick en Marion zijn de kinderen van Mary (Molenaar) en Aad Kuijt Mijn Opa is gestorven omstreeks mijn 6e verjaardag.

Ik mag toch hopen dat de regen nu wel aan het afnemen is. Want wij liepen vrijdag op zaterdag ook al tot enkelhoog in het water. Annemarieke