Fasching weer voorbij

Het blijft te gek mooi weer, in de nacht vorst overdag stralende zonneschijn.
De Fasching gekte is weer voorbij en de mensen kunnen weer terug naar het normale leven. De griepgolf heeft zeer toegenomen (of zou het de na het vieren Faschinggriep zijn)
De hele morgen bezig geweest met potjes poetsen en kruiden in de schone potjes doen zodat als mijn rekje klaar is ze er gelijk in gezet kunnen worden. Jan had het rekje opgehangen en toen zei ik hem dat ik de indeling niet goed vind. Geloof niet dat hij het leuk vindt maar hij is het nu wel aan het veranderen voor me. Als de grote potten onder en de kleine boven staan kan ik niet zien welke er boven staan en als het andersom is wel. Bij de kleine staan er ook 2 rijen achter elkaar dus dan zie ik de achterste rij helemaal niet. Ik was nog even een achterkantje bij de Baumarkt gaan halen dus die zit er dan ook gelijk op. Ook de stekker in de totaal ontdooide vriezer gedaan en kijken of hij nog wel vriezen wil. Anders kan die ook gelijk morgen weg.
Lekker gegeten Rucolastamppot met varkensrollade. En nu even tijd voor mezelf , ik kan mijn vreugde niet op met al die tijd nu ik geen Theresa om me heen heb. Maar dat gaat ook een keer vervelen dus ik ben blij als ze er weer is Zeg ik onder het eten tegen Jan het valt vandaag wel mee de heli kwam maar een keer over of daar kwam hij toch weer .
En wat hoor ik rondom half 4 , stemmetje Oma Oma Omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- Daar is ze weer we hebben geknuffeld en toen Opa boven kwam was het helemaal compleet goed. Ingrid kwam dus ook maar een bakkie doen en dan is Theresa nog gebleven. Wat duidelijk te zien is de kleurboeken en de kleurtjes op tafel, vingertjes op de glasplaat , speelgoed rondom. We hebben gedanst bij de dvd van K3. Heerlijk. Heb haar om 5uur naar beneden gebracht.
De vriezer is echt dood dus daar nemen we afscheid van. Mijn rekje hangt in de keuken en nu ben ik helemaal blij ermee. Ook al helemaal gevuld.
Ondanks het super mooie weer en overdag zelfs warm koelt het nadat de zon weg is zeer snel af dus het kacheltje snort alweer. Dat geeft toch ook weer een behaaglijk en thuis gevoel.