Jan niet naar huis

Oostenrijk, Pruggern

Zondag 22 april
Helaas Jan mag niet naar huis. Hij kan nog steeds niet goed uit plassen. In aanmerking genomen dat ze in Nederland Jan naar huis hebben gestuurd terwijl hij helemaal niet kon uitplassen en hij 1,2 liter bij zich had, hier ligt de grens op 100ml en daar zit Jan nog steeds 100 procent boven.
Ze in Nederland 1 steen verwijderd hebben terwijl ze er hier nog 10 uitgehaald hebben, en het was echt geen gruis. Ze hebben Jan nooit goed schoongespoeld en nergens naar gekeken.Dat de problemen door de prostaat kwamen die extreem groot was zijn ze ook maar aan voorbij gegaan. Afgezien van de oorzaak waarom de prostaat zo groot was.
Hier wordt alles keer op keer gecontroleerd en je ziet het zelfs met heel wat minder mag Jan niet naar huis.
Er is nog geen zicht op wanneer wel.
Ik geloof dat ze morgen opnieuw een echo maken. Ik zie er erg tegenop om morgen alleen thuis te zijn. Vandaag wordt Randy opgenomen. Jannick ziet het oo even niet zitten om morgen naar school te gaan dus we blijven denk ik maar saampjes wachten tot alles weer achter de rug is.
Toen Randy de eerste keer geopereerd zou worden lag ik in Oostenrijk in het ziekenhuis en ben toen naar Nederland gebracht. Nu wordt Randy opnieuw geopereerd en ligt Jan in Oostenrijk in het ziekenhuis.

Vanmorgen heeft Jannick voor Maria haar winterbanden voor zomerbanden gewisseld.
Haar gereedschap van de auto paste niet maar Jannick is bij een buurman gaan lenen. Dus daar heeft hij alvast geen problemen mee, wanneer hij zelf mag gaan rijden.
Het is snik heet en we zitten maar weer in het tuinhuis.

22 april 2007 18:13 | Door: ria Ik heb Jan om 18.00 uur gesproken en hij vertelde dat hij wel naar huis mocht, dus staat je waarschijnlijk een verrassing te wachten. groetjes

molenaar.ruesink 2016-06-02 15:09:43

24 april 2007 11:27 | Door: Bjank Jannick mn band is lek, kom je m ff verwisselen haha? Knap hoor dat kan ik nog niet eens mar daarom ben ik lid vd ANWB. Fijn dat pap in oostenrijk zo goed geholpen wordt. Voor mn eigen gevoel zou ik hem liever hier in de buurt hebben, maar het maakt t goed door alle goede berichten. En nu Randy nog, maar daar heb ik ok alle vertrouwen in!