Ochtendje shoppen

Oostenrijk, Liezen

Donnerstag 18.Mai
Op tijd eruit want ik moest om 9 uur bij Hartlauer zijn. Het was gewoon al warm om die tijd . Ik was zeer snel klaar en weer naar tevredenheid .
Ik besloot nog even langs de Lidl te gaan en weer best lekkere dingen gevonden. Nog even in Stainach ingeslagen bij de Landena, ze hadden Jägerschnitzel dat leek ons wel lekker. Ook nog cordonblue meegenomen. Ze hadden een aanbieding van 5 pakjes Gulashsuppe voor 1,50 kon er ook nog wel bij. Altijd handig wanneer ik een koppie soep wil. Het is een bevrorensoep die per stuk verpakt zijn. Ik ben er dol op. Bekers met vruchten en vanillekwark. Pastasaus en ik weet niet wat nog meer. Je bent wel altijd afhankelijk van wat er is. Het is geen echte winkel met een assortiment. Dan nog in Stainach naar de Hofer en de Penny en afgeladen naar huis. Er kan letterlijk geen doperwt meer in de vriezer of koelkast erbij.
We waren mooi voor het middageten thuis en ik heb een soort Fladenbrot gebakken en dan met salade en zelfgemaakte knoflookyoghurtsaus en fijn gesneden en gebakken kip shoarma. Dat smaakte bijzonder goed voor mij was het teveel en dus vanavond het restant gegeten.
Straks ons toetje eten roomijs met aardbei/ frambozensaus van vers fruit.
Nog even op het balkon gezeten maar het was gewoon te heet volle zon en 29 graden. Ingrid kwam met Sabrina en Theresa koffie drinken en had lekkere Kokoskuppel voor bij de koffie meegenomen. Het is weer verwennerij.
Sabrina spuugde me helemaal en zichzelf onder dus ik nieuw t-shirt en zij uit de kleren. Stinkdier. Ze was er goed op en lachte en maakte geluiden en ze vindt het pas echt leuk als ik mijn benen op de bank trek haar tegen mijn opgetrokken knieen en dan steekt ze haar handjes al uit en doen we samen schuitje varen.
Na de koffie bleef Theresa boven die wilde nog wat dvd kijken. Ze heeft een heel verbrandde nek van gisteren. Het is echt oppassen nu met die zon.
Op het moment schijnt Theresa een beetje de kont tegen de krib te gooien op de Kindergarten. Ik geloof dat ze zich verveeld. Ingrid denkt dat het door Sabrina komt.