Zo de kop van de week is er weer af

Vanmorgen was ik wakker toen Ingrid Sabrina bracht ,zij ging Theresa naar school brengen. Later ging ze met Sabrina naar de kinderarts want die is al een paar dagen niet lekker. na ontbijt en koffie gingen we poetsen. Jan gaat altijd stofzuigen maar ik heb hem al heel vaak gevraagd wacht tot ik klaar ben. Dus nu was ik klaar met de badkamer poetsen en stond hij al weer met de stofzuiger klaar dus hem toch maar gevraagd om te wachten tot ik klaar zou zijn en als hij toch iets wil doen dat hij kan helpen met stoffen of iets dergelijks. Dat ging hij dapper doen en samen hadden we in een zucht alles schoon. Hij nog stofzuigen en ik daarna de bodem gedweilt. Eten koken . Dan kwam Sabrina weer die een virus heeft. En Theresa werd weer gehaald. Dan samen met Jan eten. Het was de hele morgen mooi weer maar het trok steeds meer dicht tot ik om 3 uur het licht moest aan doen zo donker was het geworden maar het bleef droog. Sabrina kwam weer want Ingrid ging met Theresa zwemmen. Ze was vrij lief en zat op de grond te spelen. Ze is dol op boekjes kijken en dan moet ik overal geluid bij maken. Op het eind van de middag was ze het wel heel erg zat maar moest toch nog een poosje wachten. Ze had in de tijd die ze bij ons was 2x een aanval maar had verder nergens last van . Tegen zessen was de rust bij ons terug-
Gisteren heb ik een leuk iets gevonden Squla een spelenderwijs leerprogramma van groep 1 tot groep 8 je kan daar een Abo opnemen. Ik heb Theresa beloofd dat ze iets krijgt als ze haar best doet met zwemmen dus dit lijkt me wel iets. Ik heb haar gisteren met een demo laten spelen en ze was razend enthousiast. Dan hoeft ze zich het komende jaar ook niet te vervelen .
Theresa heeft vandaag post van Nina gekregen en is er hardstikke blij mee.