Zo van alles en nog wat dag

Donnerstag 16.Juni
Het was voor vandaag heel warm voorspeld maar daar merkten we in de morgen weinig van. Toen werd het knap benauwd warm door al dat vocht. Ik was om 11 uur van huis gegaan en eerst naar het toerisme buro konden ze me deels helpen maar voor het gastenmeldboekje moest ik naar de gemeente. Daar heb ik het gekregen en is het ingeschreven. Moet Annemarieke straks nog contacteren .
Vandaar eerst naar de Carla gelopen.(Caritas winkel) Daar vond ik voor Jan een pak met 3 paar wintersokken nieuw voor 3 euro. De volgende winter komt zeker. Dan naar de Post gelopen dus Angela het pakje is nu onderweg voor Jula.
De Mez door gelopen en her en der gekeken nog even naar de Unimarkt en weer naar huis sjokken want toen was het bloedje heet.
Jan was in de badkamer bezig en dan eten gemaakt en samen eten. Ieder wat anders , ik nogmaals spareribs en Jan de boerenkool met worst.
Theresa kwam in de middag , dan hoor je alleen maar kwetteren.
Ingrid was ook in de tuin aan het werk en heeft de buurman tot de orde geroepen dat het in de middagrust verboden is om herrie te maken want hij was weer eens aan het grasmaaien. Wij worden er inderdaad soms horensdol van is het een keer mooi weer moet hij herrie maken er is altijd wel iets te doen wat herrie maakt. Nu hebben ze het uiteraard helemaal verpest bij Ingrid denk ik met die grondstuk ellende. Durven ze ook nog te vragen wanneer er wat gaat gebeuren nou voorlopig niets want eerst moet alles goedgekeurd worden en er zal toch vermeten moeten worden. Dat kost heel veel geld. Dus daarna wordt de tuin even niets meer wegens geld gebrek. Dus echt dankbaar zijn we de buren niet. Hij moet over de grond hier als hij de muur wil zetten en dat kan hij dus niet zo lang hier niet begonnen kan worden.
Administratie gedaan niet echt favoriet. Dan blijkt ook dat alle printer gegevens ook uit de pc zijn en ik alles opnieuw erop moet zetten. Driver gezocht op internet en uiteindelijk allemaal gelukt. Want zonder printer is administratie niet eenvoudig.
Na het avondbroodje ging Theresa weer naar beneden.