Bijna weekend

Vanmorgen al vroeg wakker en om half 7 kwam Jannick voorbij brood ophalen dat bij mij lag. Dan een half uurtje later kwam Sabrina boven en ging Jannick zich klaar maken om te gaan werken. Theresa was al de deur uit. Ik moest opschieten want ik had al om 8 uur een afspraak bij de PSN dus Opa was er ook uit voor Sabrina.
Het was frisjes maar het was droog. Dan gelijk langs het gemeentehuis om raad te vragen. De Gis slaat ons voor 2 woningen aan maar Jannick heeft het als 1 huis gekocht. Maar de Gis verlangt nu dat er 2x betaald wordt. De man waar ik bij kwam zei ja dat probleem ken ik want mijn moeder woont in het souterain en krijgt nu ook een aanslag. Maar volgens het gemeente register staan er inderdaad 2 woningen geregistreerd, Jannick zei dat dat niet kan want hij had toen ze de woning kochten nagevraagd en dat kon niet want dan moeten de aansluitingen zoals bv water voor beide aanwezig zijn. Dat is niet zo en we hebben ook maar 1 woonadresnummer. Op de terugweg nog wat lekkers bij de Hongaarse winkel meegenomen voor bij de koffie. Het zijn een soort kaasbroodjes erg lekker.
Dus thuis aan de koffie. Sabrina heeft zich best zelf vermaakt. Eigenlijk heel braaf. Eind van de morgen zijn we naar Stainach gereden . Eerst naar de Hofer en dan nog even naar de Landena. Dan kwam Theresa er al aan en weer naar huis. Dan heb ik het eten gemaakt en hebben we met zijn viertjes gegeten. Dat was gezellig en de dames lieten het zich smaken. Zelfs Sabrina at weer van alles wat. Dan was het nog even tijd voor zichzelf en dan om half 3 kwam Ingrid hen halen. Dus nu stilte.
De hele o Ik moet volgende week terug komen dan hoopt hij meer te weten. chtend afwisselend droog zon sneeuwval hagel en regen. Nu in de middag wat meer zon en zelfs delen blauwe lucht .
Toch nog wat zeken opgeruimd en een was gedaan. Nog wat zo voorbij kwam maar mij niet uitgesloofd. Jannick kwam eind van de middag thuis, Jan had hem opgehaald. Gelijk de gekopieerde papieren aan hem gegeven. Hij had niet zo´n lekkere dag gehad. Meli komt vandaag thuis maar pas heel laat want ze heeft om half 8 nog team bespreking. Maar dan is ze 3 dagen thuis. Dan hebben ze in ieder geval tijd voor elkaar. Zondag moeten ze beide bij IPC werken.

Vrijdag 26 april
Vanmorgen al weer vroeg wakker en om half 8 opgestaan na eerst wat ontbijt tv. Dan alle ochtend dingen en op weg naar de sportschool. Het was vol zonnig maar nog frisjes met 2 graden. De afgelopen nachten hadden we ook nachtvorst.
Beetje doorstappen om warm te blijven. Mijn ronde in de sportschool gedaan en de wandeling terug gedaan.
Thuis eerst douchen en omkleden dan een kop koffie. Ondertussen wat wind maar nog steeds zonnig op het balkon hebben we nu 19 graden. Het is in ieder geval beter dan de afgelopen weken. Lekker de deur open kan het ook weer luchten.
Middageten gemaakt en met Jan samen gegeten. De deur dicht gedaan want de wind maakte het koud ondanks het mooie weer.
In de middag ditjes en datjes gedaan . Straks nog ons broodpakket halen en dan begint ons weekend.
Heeft het 6 maanden gesuurd dat ik antwoord kreeg van de GIS. Gelijk vanaf die brief krijg ik nu elke dag aanmaningen.