Van alles en nog wat dag

Vanmorgen om half 7 wakker van de wekker. Eerst Theresa verzorgd en Jannick kwam ook even Theresa dag zeggen. Want die ging na school terug naar Ingrid. Ik wat later naar Christine en 2 uurtjes daar en heeft zij mij terug naar huis gebracht. eerst een koffie en dan wat later met Jan gegeten.
Theresa was met haar klas bij de Burgermeister zie ook foto . Theresa is in het midden naast meisje met stok.

Die Volksschule zu Gast beim Bürgermeister!
Heute besuchten mich die 3a und 3b der Volksschule Gröbming, um viele Fragen zu stellen. Es ist ganz spannend, welches Interesse die Kinder an der Gemeindearbeit zeigen. Ganz begeistert waren die Kids von unserem neuen Kindergemeinderat, der bei uns installiert werden wird. So haben sich schon Einige für den Posten des Kinderbürgermeister angemeldet. 😃
Vielen Dank für euren Besuch, ist immer wieder eine Freude. Hoffe, die Aufgabe für die Direktorin und die Eltern kommt zu Hause an. 😉

Dan belt Ingrid in de middag om de Sommercard van Theresa. Maar ze had met Jannick afgesproken dat die Theresa´s spullen vanavond mee zou nemen naar de ouderavond. Ik had Jannick gebeld en die zei inderdaad hetzelfde. Maar ze kon naar de Schleckerhalle rijden en daar dan de kaart ophalen bij Jannick. Ze kijkt erop van waar ze woont . Jannick belde dat het geklopt had en ik had nog de duikbril van Theresa buiten gelegd want die zou ze ook komen halen. Ze gingen vanmiddag in het Panoramabad zwemmen. Vrijdag gaan ze met school ook daar zwemmen.
Het is een 25 graden maar wel bewolkt. Er worden weer buien verwacht.
Ik ben met Jan eerst naar de garage gegaan en de schade laten bekijken, dan naar het politiebureau om een aangifte te maken . Dan zijn we tot de verzekering open ging een ijsje gaan eten. Dan naar de verzekering. Eind van de middag had ik alle papieren via de mail en doorgestuurd naar de verzekering. Het gaat ons zelf 450 Euro kosten. Dat was weer eens ons vakantiegeld. Nu wachten op hoe het verder gaat dat horen we van de verzekering.

Jeetje Nicolette, dat is idd een flinke lelijke beschadiging. Hopen dat dit straks weer netjes opgelost wordt.