Heet , heet en extraheet

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen mooie tijd wakker rondom 7 al snel kwam Sabrina en dan toch maar opgestaan. Nadat Ingrid terug gekomen was even koffie drinken en dan gingen ze weer. Sabrina heeft speltherapie en voor Ingrid komt Barbara. Die brengt dan ook de Tupperware mee en dan heb ik eindelijk een poedersuiker strooier. Ik heb er eentje maar die kan je wel aan de zeef afsluiten maar niet aan de bovenkant. Dan moet je dus altijd de restanten weer eruit halen en dat is altijd bij mij een gigantische knoeiboel.
Het was voor mij tijd om ook even onder de douche te gaan .
Wij hebben gisteren niets van de buien meegekregen maar in Tirol zijn daardoor overstromingen en er is her en der veel hagelschade. Was het gisteren al 35 graden vandaag naar de 37 en het wordt elke dag warmer. In de zon is het dan nog heter en onhoudbaar.
Bij ons vandaag bijna geen zon maar zwaar bewolkt en af en toe spetters en daardoor zeer warm en benauwd.
In de middag kwamen Sandra met Belana en kon Theresa met Belana spelen. Sabrina vermaakte zich ook .
Ik met Jan even de belastingpapieren op de Post gedaan , even door de MEZ en weer terug. Er is een circus opgebouwd naast de MEZ.
Ik heb weinig gedaan vandaag.