Lekker en gezellig uit eten

Oostenrijk, Liezen

Vanmorgen wakker en Theresa was al wakker. Tv aan en even later kwam Jannick met Sabrina. Sabrina werd ook bij ons in bed gezet en ook die vond het reuze gezellig. Jannick ging douchen en nadat ingrid de kinders had gehaald zijn wij ook gaan douchen. Niet te veel ontbijten want we gingen naar Sajedo om te eten. Dus om half 11 vertrokken we en we waren de eerste gasten om klokslag 11 maar om half 12 liep het al helemaal vol. In het weekend is er behalve buffeteten ook wokken. Dat laatste laat ik mij niet ontgaan want ze hebben dan heerlijk rundvlees - We begonnen allemaal met een soepje. Ook Sabrina eet van alles wat-
Ik had terwijl mijn eten gewokt werd wat van het buffet want ik ben dol op de zoetzure ongepelde garnalen. Mijn rundvlees rijkelijk met groente en wat bami gewokt in de verrassingssaus. Dan de langoustes, de zalm en ook nog wat ongepelde garnalen met een teriyakisaus gewokt met Zuckerschnellerbse en uien. Daarna aan de toetjes. Theresa eet ook erg lekker , ze had na haar soep zalm, mosselen en garnalen met groente in een mangosaus gewokt. Maar er bleef nog wel ruimte over voor de toetjes. Jannick is net als ik eet ook graag de garnalen en de langoustes en nog veel meer. Jan daarentegen eet niets gewokt en zeer minimaal van het overige eten maar de toetjes eet hij dan wel. Dat mag dan wel voor een keer. Ingrid is vooral een viseter en dan gewokt.
Jannick werd ondertussen gebeld dat hij mocht gaan werken , hij heeft standbye van zijn werk. We hadden genoeg tijd om allemaal klaar te zijn met eten en dan terug naar huis en Jannick door naar zijn werk.
Het is geen mooi weer maar bewolkt maar wel droog. Het werd maar hooguit 9 graden dus ook niet warm.

Ik kreeg van Angela fotos van Tobi hij had een cadeautje gekocht met het geld van wat hij van ons gekregen had.Ik vind het erg leuk om ze zien dat hij er iets van gekocht heeft. Ik vind het al leuk om te horen dat ze het geld gekregen hebben. Helaas hoor ik dat niet altijd . Een bedankje is toch het minste ook al gaat het maar om een klein bedrag wat het voor ons niet is.
Theresa is nu de paasvideo aan het kijken.

Gaan we daar in maart ook weer lunchen?