Weer waar we niet aan gewend zijn

Oostenrijk, Schladming

Woensdag 30 augustus
Vanochtend was ik al op voor de wekker afliep, dus de tijden wennen. Vandaag heeft Jan hem alleen weggebracht. We hebben de kachel aangemaakt want het is al rond het vriespunt.
Nadat ze zij weggegaan ben ik nog kort gaan dutten en Jan heeft dat ook nog even gedaan.
Rond 10 waren we aan de koffie. De sneeuwgrens is al weer gezakt en in Vorarlberg en Tirol sneeuwt het heel erg tussen de 1500 en de 1900 meter en moet je al verplicht met winterbanden rijden en de vrachtwagens met kettingen. Bij ons regent het gigantisch en het stormt flink. Ze geven voor het weekend temperaturen van 23 tot 27 graden op. Dat kennen we toch niet in Nederland die enorme wisselingen. Laat in de middag nog naar Schladming want Jannick had nog schoolspullen nodig en mijn batterij van mijn horloge was leeg. Daarna gelijk Jannick om 18 uur opgehaald en er gingen er nog 2 mee naar boven.

7 september 2006 09:34 | Door: Rita Vellekoop Hoi Nicolet, wat leuk om jullie belevenissen te volgen. Ik las in de Goudakrant over jullie verhuizing en zal regelmatig op deze site jullie belevenissen lezen. Wat is Jannick toch ver gekomen in zijn sport. Hadden we nooit gedacht toen hij als klein mannetje met onze skiatlon mee deed. Wat een doorzettingsvermogen heeft hij. Onze complimenten!!!!!! groeten vanuit Hendrik Ido Ambacht