Jan niet naar huis

Oostenrijk, Salzburg

Vanmorgen om 8 uur wakker en ik had geen haast. Dan belde Jan dat hij toch niet naar huis mag. Zo als hij het zei denk ik vooronderzoeken voor de operatie die hem nog wacht. Een beetje een domper maar een plus als hij wel geopereerd kan worden. Alleen nog geen idee wanneer.
Het is opnieuw een prachtige dag met heel veel zon.
Jannick kwam met goed nieuws, ien dat was fijn even bij kletsenk hoef 5 maanden geen elekticiteit te betalen en hij een jaar lang niet. Ik heb het gemiddeld en betaal iets meer per maand zodat ik aan het eind een plus daardoor heb . Jannick betaald ook gewoon maandelijks een bedrag en houdt dan ook plus. In noodgeval opvraagbaar.
Beter zo dan het bedrag te moeten nabetalen.
Ik heb voor mezelf wat te eten gemaakt en gegeten. Nog steeds een beetje teneergeslagen.
Ik ben een wandeling gaan maken en dat heeft mij wel goed gedaan.
Een poosje bij Meli en Sabrina gezeten en dan naar boven.
Jannick belde en die zei dat hij gebeld had en dat Jan morgen een gesprek met de neuroloog heeft en met de Anästhesist. Dan weten we of ze kunnen opereren. Geen idee wanneer hij naar huis mag. We zien wel.
Dan belde Theresa in paniek en ik begreep dat ze ergens heen moest en dat ze het vergeten was. Ik vroeg haar heb je papa gebeld en ja die neemt niet op en Meli ook niet. Dus ik Jannick gebeld en die ging haar bellen. Dan kwam Meli Sabrina bij mij brengen en zij ging Theresa in Stainach ophalen en naar haar muziekles brengen voor haar Jugendabzeichen. Jannick zei mij dat hij met Ingrid alle afspraken is doorgegaan en zelf in zijn telefoon gezet maar deze had hij niet. Dan vergeet Ingrid dat door te geven. Dan krijgt Theresa op haar kop daar en als ze zakt voor haar examen dan is Ingrid boos.
Tussendoor belde Liduina gezellig even kletsen . In de avond belde Erna ook even gezellig kletsen.
Nu zo tv kijken in bed.

Duimen dat hij morgen iets meer te horen krijgt over het hoe, wat en wanneer. 🤞🏻