Weekend gaat ten einde.

Ik had een slechte nacht, ik had buikpijn en ben verschillende keren even eruit gegaan. Uiteindelijk nog vanaf een uur of 4 tot 9 uur geslapen. Ben verder wel uitgerust.
Jan ging net op de weegschaal en hoera 63.1 kg. Dus hij neemt nog wel toe al gaat het langzaam en in ieder geval niet nog meer afgenomen.
Het is al 14 graden zo vroeg en de deur is al open en de katten buiten. De zon schijnt en het beloofd snel warmer te worden. Niet normaal het is november.
De vele regen is weer onze deur voorbij gegaan.
Het werd zelfs 24 graden maar laat in het jaar verdwijnt de zon rond 15 uur bij ons achter de berg.
Jannick schijnt te moeten werken met zijn Bereitschaft hem verder nog niet gezien. Geen idee wanneer de familie thuis komt dus nog steeds heel stil-
Al 2 dagen op zoek naar mijn doosje met punaises maar niet te vinden. Zet ze dan maar op het boodschappenlijstje .
Helaas zijn de Samurai Games alweer afgezegd slechte zaak van de karateschool- In al die tijd zijn er 3 van de 4 afgezegd en de eerste was toen Theresa net erop zat en toen wilde Ingrid het niet .
Jammer want de kinderen hebben dan niet echt een dag dat ze zich met andere kinderen kunnen meten.
De was is weer klaar, de bedden weer verschoond . Jan heeft het rooster van de douche er weer uit gehaald en het gootje eronder en putje schoongemaakt.
Over 14 dagen gaat Ingrid met Sabrina naar Wenen en daarna is het afwachten want dat is het laatste onderzoek. Jan heeft even geen doktersbezoeken op de agenda staan wat ook al weer fijn is al was het maar voor de portemonnee. Ook de tijd die het kost is een flinke belasting. Niets is in de buurt. Eind van de middag kwamen Ingrid en kinders thuis. Een auto vol met spullen. Allemaal lapjes stof want ik wil wat rokken maken. Maar nog geen combinaties gevonden maar er zijn wel mooie lappen bij . Moet nog op zoek naar lappen om te combineren. Een spiksplinter nieuwe Dirndl (hoofdkleur lila) en het past mij dus helemaal blij ermee. Alleen net bovenste knoopje is stuk dus op zoek naar een knoopje. Later kwamen ze nog even boven en Jannick kwam ook thuis- Wel fijn als iedereen weer gezond en wel thuis gekomen is.

Je bent lekker verwend dus!!! Fijn hoor. Benieuwd naar een foto