LKH Salzburg

Oostenrijk, Salzburg

2 augustus

Jannick heeft Jan naar Golling gereden, want om hem in Salzburg te laten rijden, en het parkeergeld bij het ziekenhuis is heel hoog.

Ik ben ben met Jannick in Salzburg gaan shoppen. Jannick heeft nu zijn lederhose met hemd.

Daarna heeft Jannick hem weer terug gereden. Was het de hele dag snikheet bij het terug rijden was het noodweer.
Veel schade overal door de enorme hagelstenen.

an wordt 20 augustus geopereerd en wordt 17 augustus opgenomen in Salzburg.
Gaat waarschijnlijk een flinke poos het ziekenhuis in. Hij zou eigelijk pas eind van dit jaar geopereerd worden omdat ze hem eerst herstel tijd wilden geven.
Maar na gisteren wordt hij zo snel als mogelijk geopereerd.
Jannick rijdt hem dan naar Golling en laat daar dan de auto staan , hij komt dan met de trein terug. Hij gaat Jan dan ook weer halen als die naar huis mag.

Jannick laat ik toch naar Zweden gaan.
Er was nog plaats en we nemen geen risico dat zijn trainer hem hier weer laat staan. Zal wel problemen geven maar ik laat me niet meer chanteren of manipuleren.
Zijn trainer heeft gezegd dat hij zijn trainingsdocumenten niet had gestuurd en dat het onvolledig was. Ik heb samen met Jannick alles nagezien en ja het is niet compleet omdat week 23 door de trainer zelf van de Polar kwijt is gemaakt en Jannick gevraagd heeft om de gegevens naar hem te mailen. De andere 2 weken met ziek , wat hij ook was. Aansluitend de dagen dat de trainer hem had uitgesloten van de training en hem naar school had gestuurd, die al afgelopen was.
Dus ik heb Jannick gezegd dat hij naar Zweden kan gaan met het Nederlandse team.

3 augustus 2007 07:38 | Door: Cornelis van Son Heel veel sterkte met Jan.

molenaar.ruesink 2016-06-02 17:45:29

7 augustus 2007 07:57 | Door: Ank Hoi alledrie, wat een pech! Jan, heel veel sterkte en we hopen natuurlijk dat je snel weer opknapt. Nicolette, belde jij gisteren uit Nederland?

molenaar.ruesink 2016-06-02 17:45:46

7 augustus 2007 16:06 | Door: Ank Hoi Nicolette, morgenochtend doen we gelijk een briefje in de bus. Tot snel!

molenaar.ruesink 2016-06-02 17:46:02

7 augustus 2007 22:34 | Door: Leo & Anita Uljee Ik wens met name Jan Veel Sterkte toe, en de rest natuurlijk ook. Ik hoop dat hij weer snel op de been is zodat hij vast kan gaan trainen voor de volgende 34 uurs loop