Nieuwe week weer begonnen

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker en opgestaan. Douchen doe ik later want met natte haren naar buiten niet zo goede optie. Ik had om 8 uur een afspraak bij mijn gesprekspartner. Ik heb voor ik ging Jan op weg geholpen want die moest naar Schladming om de trampoline onderdelen te kopen. Tijdens mijn gesprek ging de telefoon en het was Jan die het nog niet helemaal wist dus hem erdoor gepraat wat hij meenemen moest.
Het was best koud in de morgen toen ik op weg ging maar het wordt weer super mooi en warm weer. Om 10 uur nog wel schapenwolkjes.
Ik kwam net voor Jan weer thuis en eerst samen aan de koffie. Dan daarna eerst maar eens lekker douchen en haren wassen. Ik heb ondertussen weer een echt Corona kapsel.
We kunnen Theresa niet meer bereiken, ze zou naar Stadl zijn omdat Ingrid vandaag en morgen moet werken. Haar telefoon is uitgeschakeld dus die mocht ze waarschijnlijk niet meenemen. Zo kan ze ook niet Papa bellen als het haar daar niet goed gaat.
Jannick en Meli kwamen een kop koffie halen en gingen weer. Ik had het met Jannick erover dat Theresa niet te bereiken is. Later had hij schijnbaar met Ingrid gebeld want hij belde mij om te zeggen dat de kinderen niet naar Stadl waren (had Edith toch niet zo zin? zoals altijd,) Vraag me af wie er vanmorgen heeft opgepast want Ingrid moest werken al zei ze tegen Jannick van niet en komt morgen Gabi oppassen. (wat niet haar werk is want ze is de therapeute van Sabrina)
Maar ze mogen morgen om 4 uur komen en ik dacht tot donderdagmorgen want dan heeft Ingrid geen oppas , voelen jullie hem al. Dan moeten ze weer terug om half 7 in de ochtend want ze gaan naar de dierentuin. Wat uiteraard leuk voor ze is want het is paasvakantie. Nieuwsgierig of ze dan vrijdag nog mogen komen.
Ik middageten gemaakt , ik heb van babyspinazie , kipfilet en kokosmelk met kerie een heerlijke schotel gemaakt met rijst gegeten. Dat smaakte ons beide.
Jan en ik hebben ons vanmiddag vermaakt met de allereerste afeleveringen van Flikken Maastricht. Vanavond gaan we dan weer Flikken Gent kijken. Elke maandagavond 4 afleveringen. Meestal doen we dat in bed.
Zag net op het nieuws dat ook mijn jaargang voor einde april de eerste inenting gehad zou moeten hebben. Vol verwachting klopt mijn hart.