Nieuwe auto fix

Vanmorgen was ik rond om 7 wakker en oogestaan , Jan tegen 8 eruit gehaald want die moest nog zijn recepten doen. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina. Theresa is vandaag nog zieker. Dus dat wordt zaterdag niets hoe graag ze ook wil. heeft ze eigenlijk morgen ook karateprüfung dus ze is nogal verdrietig.
Na de koffie moesten wij weg want we hadden om 11 uur een afspraak in Weißenbach , dat was een leuk en positief gesprek.
We moeten enige zaken afwegen en nog eens goed met Jannick en Ingrid spreken. Want het moet wel zeker zijn dat Ingrid werk heeft en wij voor de kinderen daar zijn. Want anders laten wij iets wat wij leuk vinden schieten voor niets. Wel hebben ze ons ook een andere aanbieding gemaakt en daar mogen we over nadenken en kijken of het combineerbaar is met het werk van Ingrid.
Vandaar naar Liezen waar ik een afspraak bij de dealer had. Onze nieuwe auto is nu fix. We gaan weer van de Dacia Sandero en deze keer eentje in wit en een wat modernere uitvoering. Het wordt ergens eind april dat we hem kunnen halen. Ik had alle papieren doorgekeken en we hebben veel minder gereden dan met de vorige autos dus van de 80000 hebben we er tot nu toe 61000 gereden. We rijden de auto nog tot eind april dus er komen wel kilometers bij maar ik denk niet dat we de 80.000 gaan halen. Stel het worden er 65000 dan houden we 15000 km over en per 100 km krijgen we dan 3 euro terug.dat is een bedrag van 450 Euro. Dus ik sprak de verkoper erop aan en het overdonderde hem geloof ik. Dus hij zei dan kijken we als we de auto inleveren. Hij wil daarvoor een regeling maken dat we een tegoed bon krijgen en dan daarvoor bv de autobeurten kunnen laten doen. Ik wil er nog even over nadenken want we hebben het betaald dus ik denk zo ook recht op cash teruggave. We moeten dan ook de aanmelding enz. betalen dat zou dan mooi daar van kunnen denk ik zo.
Dan zijn we samen gaan eten in Liezen bij Sajedo.
Dan toch maar naar huis gegaan want we waren het beide wel zat en kwart over 4 weer thuis. Kwam Ingrid mee met Sabrina en nog een keer aan de koffie. Theresa sliep en kwam later boven , ze wil niets eten maar Oma had gisteren kippensoep gemaakt en daar wilde ze wel wat van. Het zijn muizenhapjes maar het is tenminste iets.
Nu is Jan even naar de apotheek want vanmorgen waren de medicijnen niet in voorraad.
Het was vandaag prachtig zonnig weer en blauwe lucht en sneeuw tot in de dalen. Dat zag er weer prachtig uit. Vannacht was het minus 10 maar om half 10 vanmorgen was de zon al zo warm dat de vorst verdreven werd. Het gaat vannacht wel weer vriezen